TICA udstilling i Rødekro 5. og 6. december

Jeg fandt lige denne oplysning omkring udstillingen. Jeg synes ikke, at jeg kan se, at det tidligere er blevet oplyst:

http://www.viking-cats.dk/Udstilling/index.php

Hej

Tænker du på, at der er kattefremvisning næste weekend eller at Røde Kro-udstillingen er flyttet fordi den anden dato var på Thanksgiving-datoen?

[quote=Dorthe Andersen;251609]Hej

Tænker du på, at der er kattefremvisning næste weekend eller at Røde Kro-udstillingen er flyttet fordi den anden dato var på Thanksgiving-datoen?[/quote]

Jeg tænkte på det med udstillingen i december. Udstillingen var nemlig annonceret til weekenden før i første omgang.

Jeg fik en mail, hvor der stod at den var flyttet til 5. og 6. december.
Jeg abonnerer på nyhedsbrevet fra Viking-cats.

Vi overvejer stærkt at komme med vores kommende misling, men det kræver lidt, at der er nogle erfarne udstillere, der vil tage os i hånden og hjælpe undervejs :slight_smile:

Samme som Jane… hvis vi kan udstille vores første pige. Det er endnu lidt usikkert da hun er F3kat. Vi overvejer dog at gøre det, hvis vi kan få lov, for at få bedømmelsen på avlskatten og lære det selv.

Ja, den er flyttet.

[quote=DortheM;251932]Jeg fik en mail, hvor der stod at den var flyttet til 5. og 6. december.
Jeg abonnerer på nyhedsbrevet fra Viking-cats.[/quote]

Ja, det stod i nyhedsbrevet (og så blev der selvfølgelig informeret om det på medlemsmødet.) Det er smart - for så tager man jo fri den rigtige fredag. :tihi:

Der er mange der gerne vil hjælpe. Og derudover, så lurer man lynhurtigt systemet.

Hej

Jeg glæder mig til denne udstilling. kan bare næsten ikke vente… glæder mig til mere info kommer :slight_smile: