TICA udstilling og en del forvirring

Hej KG,

jeg poster herinde, da jeg er stødt på en del forvirring omkring den kommende TICA udstilling og jeg har fået at vide, en del af bestyrelsen samt mange medlemmer er at finde herinde.

Jeg vil gerne melde min kat til min første TICA udstilling. I torsdags får jeg at vide, jeg kan få 10% rabat, hvis jeg melder til inden d 1 marts. Jeg bruger ufatteligt lang tid torsdag på at finde ud af, hvordan jeg tilmelder mig, men det lykkes ikke og jeg sender en mail til [email protected]. Åbenbart klumper min mail, så jeg får først svar fredag: jeg skal oprette en bruger for at kunne tilmelde. (Dette fremgår ikke nogen som helst steder).
Jeg opretter mig og tilmelder, får en foreløbig bekræftelse, hvor der står, jeg vil blive kontaktet af clerken. Ingen steder står det, hvordan og hvor meget jeg skal betale.

Søndag skriver jeg til samme mail, at jeg ikke har haft mulighed for at betale og derved opnå rabat - om det er muligt jeg kan få rabat alligevel, når jeg engang har fået beløb og betalingsdetaljer.

I går aftes får jeg svar. Jeg får lov til at få rabatten, selvom den er udløbet og skal betale 532 kr for to dage. Der står denne note i min endelige bekræftelse: Note from the entry clerk: For ikke-medlemmer er prisen for 1 kat 2 dage 531 kroner inkl. early bird. Du bedes betale hurtigst muligt, ellers er prisen 590.00 kroner

På Viking Cats hjemmeside er prisen 525 kr for 1 kat, 2 dage. Der står INGEN steder, at dette er en medlemspris og at ikke-medlemmer skal betale en højere pris.

Dette skriver jeg tilbage til clerken og at jeg jo gerne ville have betalt til tiden, men ikke kunne grundet manglende bekræftelse. Her fik jeg så at vide, at pengene skulle være på klubbens konto 1 marts for, at jeg kunne få rabatten, og det ville jeg jo aldrig kunne have nået uanset, hvor hurtigt jeg havde fået bekræftelsen om fredagen.

På hjemmesiden står: EARLY BIRD: Enter and pay before March 1, 2014 and get 10 % off your entry cost!

Men der står da intet om, pengene skal være klubben i hænde senest 28 februar? Der står at udstiller skal have betalt 28 februar, hvilket også var min intention, hvis jeg havde fået bekræftelsen… Men jeg har så fået OK for mine 10% rabat alligevel, så det vigtigste er så, hvad jeg reelt skal betale.

Kan nogen herinde fortælle mig, hvor det står, at MIN pris er 590 kr som ikke-medlem og at priserne på flyeren kun gælder medlemmer? For hvis det ikke står nogen steder, har jeg da krav på de priser, klubben oplyser på flyer og TICA’s hjemmeside?

Du har husket at du i det beløb også betaler 50 for katalog og 15 kr til regional fund

Det er forvirrende, for oveni udstillingsgebyret kommer katalog og et gebyr til regionsfondet.

Du skal betale de 525,- for en kat to dage + 50,- kr. for katalog og 15,- kr. til regional fund, helt som der står på Viking Cats hjemmeside :slight_smile:

Show fees
1 cat one day: 300 DKK
2 cats one day: 570 DKK
3 cats one day: 840 DKK1 cat two days: 525 DKK
2 cats two days: 990 DKK
3 cats two days: 1455 DKK1 cat three days: 750 DKK
2 cats three days: 1410 DKK
3 cats three days: 2070 DKKEARLY BIRD: Enter and pay before March 1, 2014 and get 10 % off your entry cost!Members receive an additional 10 % discount+ 50 DKK for catalog

  • 15 DKK toRegional Fund1 cat in double cage:
    1 day + 75 DKK
    2 days + 120 DKK
    3 days + 160 DKKOBS: Bindende tilmelding! Og gebyrer refunderes ikke!

Entry fee 525,00
Katalog 50,00
Obligatorisk bidrag til TICA regional fund 15,00 -
Det giver 590,00

Se evt. hjemmesiden http://viking-cats.dk/udstillinger/14vildesvaner/ :slight_smile:

Øj der var nogle som var hurtigere end jeg :tihi:

Sikke vi får krydset hinanden med svar :slight_smile:

Skønt, så fik jeg opklaret det :slight_smile: for jeg kunne ikke forstå noten og blev kun mere forvirret, da jeg spurgte ind til det :slight_smile: tak for svar - så kan jeg få betalt så snart jeg rammer min pc igen :slight_smile:

Og så er jeg jo nysgerrig - hvem har du tilmeldt? Cassie eller Maggie?

Cassie selvfølgelig :smiley: tænkte på at tilmelde begge én dag, men for at få givet Cassie mest muligt rutine, besluttede jeg mig for, hun var bedst tjent med to solo-dage :slight_smile: Så kan hende den gamle trækkes med på yderligere to FIFe udstillinger og få sin Premier titel når jeg nu ikke fik hende afsted som fertil :slight_smile:

Det bliver spændende at se, hvem af hende og Banshee dommerne vil foretrække :slight_smile: Dejligt med direkte konkurrence :slight_smile:

ja altså nu skal jeg lige have lært teenageren at blive vist ordentligt! Banshee er jo så velopdragen, når hun er ude - hvad jeg har set i hvert fald :wink: Og så har hun også en fordel med sin alder, tænker jeg! Men uanset har du ret - det er meget rart at have flere i samme klasse :smiley:

Hun skal bare kunne tåle at blive taget ind og ud af bure en masse gange - og så stå pænt på bordet hos dommeren, så hvis hun klarer det første (som nogle katte bliver trætte af), skal hun såmænd klare sig fint :slight_smile: