TICA udstilling Solrød 14.-15. marts 2009

Så er der flyers for næste danske TICA udstilling - som denne gang er i Solrød :thumbup:

http://www.viking-cats.dk/Udstilling/naeste_udstilling.php

Vi skal helt sikkert deltage - og hjælpe det vi kan :ok: Glæder mig til at prøve nye dommere samt have dem vi har prøvet. Rigtig spændende dommerpanel :thumbup:

Sidste gang havde vi kun Jerry med for at have god tid til at hjælpe. Men jeg tror vi medbringer en ekstra denne gang, fordi det var lidt synd, han skulle være alene afsted en hel weekend :inlove:

Så planen er at medbringe;

Cherry Galore - Maine Coon adult (eller alter)
GCA Castle Rock Bad Seed eller GCA Castle Rock Moon On Ice begge Maine Coon alter

UH kan næsten ikke vente på der åbnes for tilmelding :wehu:

Andre der planlægger at tilmelde?

Jeg håber at kunne komme afsted med 2 af mine. :slight_smile:

Min MCO pige Diamond & min MCO fyr Gismo PP. - Men alt afhænger af hvornår sidste tilmeldings frist er. Håber virkelig jeg kan nå det, men jeg tvivler lidt hmmm

Skal man egentlig være medlem af TICA for at kunne udstille? (Sorry for mit side spørgsmål)

[QUOTE=Kimilla;92636]Jeg håber at kunne komme afsted med 2 af mine. :slight_smile:

Min MCO pige Diamond & min MCO fyr Gismo PP. - Men alt afhænger af hvornår sidste tilmeldings frist er. Håber virkelig jeg kan nå det, men jeg tvivler lidt hmmm

Skal man egentlig være medlem af TICA for at kunne udstille? (Sorry for mit side spørgsmål)[/QUOTE]

Du skal da bare spørge :ok:

Hvad skal du nå inden du kan tilmelde? For du kan bare booke en “placeholder” dvs betale en plads, og så kan du senere oplyse/udfylde hvem nøjagtig du tager med :ok:

Og nej man skal ikke være medlem af TICA for at udstille - katten skal dog inden 2. TICA udstilling den deltager i registreres (hvilket er et minimalt beløb) :slight_smile: At feks Viking Cats der arrangerer udstillingerne jo altid kan bruge et medlemskab for overhovedet at have opbakning til at afholde udstillingerne er så en anden sag :tihi:

[quote=Justice;92644]Du skal da bare spørge :ok:

Hvad skal du nå inden du kan tilmelde? For du kan bare booke en “placeholder” dvs betale en plads, og så kan du senere oplyse/udfylde hvem nøjagtig du tager med :ok:

Og nej man skal ikke være medlem af TICA for at udstille - katten skal dog inden 2. TICA udstilling den deltager i registreres (hvilket er et minimalt beløb) :slight_smile: At feks Viking Cats der arrangerer udstillingerne jo altid kan bruge et medlemskab for overhovedet at have opbakning til at afholde udstillingerne er så en anden sag :tihi:[/quote]

Jeg skal nå at have Gismo med til udstillinge i Rødovre. Der skal jeg lige “teste” om det overhovedt er noget han kan acceptere. - Men håber han kan acceptere det, så han kan komme med til TICA show i Solrød. :smiley:

Jeg ville faktisk melde mig ind på Viking Cats. Skal bare lige lure forskellen på de hoved og støtte medlem. Må jeg lige få set nærmer på idag. :slight_smile:

Og tak for hjælpen.

Jeg regner stærkt med at Alta og jeg sammen skal prøve at lurre så´n en TICA udstilling af sammen :slight_smile:

Jeg regner i øvrigt med - ligesom sidst - bare at stå til rådighed for spørgsmål og hjælp til alle nye udstillere der har behov :thumbup: Så bare spring ud i det, vi skal nok hjælpe Jer :inlove:

Åh fedt at læse, her vil jeg nok springe til. Jeg er sikker på jeg har masser af spørgsmål når tid forhåbentlig kommer! :smiley:

Vi har lige meldt os ind i Viking Cats og kommer begge dage med Delia:

Sweet Candy Candy Song Hio, SBI lillamasket og adult.

Og vi glæder os helt vildt meget…:rock:

KH

Sofie

Vi kommer - selvfølgelig! - og jeg regner med, at vi medbringer det halve katteri. :smiley: Nå, det er måske så meget sagt, men vores to killinger er ret sikre:

Bearcloud Hope, torbie MC killing
Bearcloud Burning From The Inside, tortie MC killing

Og så overvejer vi en eller to af følgende:

Katinka, tortietabby-hvid LH HHP
Bearcloud King O-Bongo Bong, sort MC cat
Bearcloud Yippie Ki-Yay, silvertabby MC cat
RW QGC MTNest Jackman, bruntabby MC cat
RW QGC Windwalker Blue Thunder of Bearcloud, blåsilvertabby MC alter

Beslutninger, beslutninger… :smiley:

Jeg kommer helt sikkert også, men med hvad ved jeg ikke lige endnu.
Tror de to næste FIFe udstillinger vil afgøre det - der har jeg nogle debutanter, som jeg godt lige vil se, hvordan reagerer :slight_smile:

Jep, vi kommer selvfølgelig også -høhø Regner med at slæbe et par katte med fx:

[B]Bearcloud Adrenalin of Cherry[/B]
[B]Chimera’s Lucie Glory[/B]
[B]GebuhrCoons Gomez of Cherry[/B]

Nu har jeg meldt mig ind i TICA og har betalt . . . og har læst Spisesedlen . . . så nu er vi klar til at udfylde tilmeldingen til næste udstilling :wehu:

Ved godt, at man ikke behøver at være medlem for at udstille, men det havde jeg pludselig en ubændig lyst til at blive -LOL
Så er der bare lige det med Prinsessen (hende har jeg) og alle ærterne :? :?

Vi planlægger også at komme… egentlig ville jeg helst ha’ haft to katte med, men vores blå dreng er MEGET træt af udstillling lige for tiden, så hvis alt går vel kommer vi med:

Akirabakkens Elektra, blue tabby female

Det var sådan en super hyggelig oplevelse ved sidste TICA udstilling :thumbup:

Jeg regner med at komme uden kat - men I slipper ikke for mig -høhø-høhø

[quote=Justice;92623]
Andre der planlægger at tilmelde?[/quote]

Jeg har lovet Hampus, at vi først skal se, hvad han synes om udstillingen i Rødovre, men jeg både håber og satser på, at vi også deltager i Solrød :slight_smile:

…og det er bare så dejligt at vide -tak

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at melde mig til, med 2 hjemmelavede polykræ…
Men nu må jeg liige se.

Hvornår er sidste tilmelding ( hvis der er en sådan )
Og melder man til via VikingCats hjemmeside?

Jeg vil rigtig gerne komme med min Gizmo-skat begge dage MEN…der er lige et par vigtige brikker der skal falde på plads først, herunder transport, og generel økonomi. Jeg har fået tilbudt overnatning, men hvis jeg ikke kan komme billigt til og fra Sjælland og jeg muligvis ender på kontanthjælp til februar, så må TICA vente til økonomien bliver bedre…øv…

Fedt ! :wehu:

[quote=Poly-Cats;92830]

Hvornår er sidste tilmelding ( hvis der er en sådan )
Og melder man til via VikingCats hjemmeside?[/quote]

Dato for sidste frist og tilmeldingsmulighed er ikke kommet på endnu, men tilmeld dig da nyhedsbrevet på www.viking-cats.dk og hold ellers øje med siden :ok:

Og ja man tilmelder via ovenstående hjemmeside når tid er :rolleyes:

Åh vi håber det bedste Tina -kramer