TICA udstilling

Hejsa…

Nogen her fra som overvejer udstilling i TICA regi dette efterår…
Jeg syntes det lyder spændende :slight_smile:

Anna

Ja jeg regner med at tage min ene kastrat dreng med… og håber så på at kunne finde rundt i reglerne -øøøvvvs -jegkrydser

Hejsa igen…det bliver lidt spændende at få prøvet noget nyt…men jeg har det lidt som Bambi på glat is…med den nya og anderledes udstillings form…så vi nøjes med at tage to katte med -pote -pote

anna

Jeg har ikke hørt om noget. Er der nogen der kan give noget info, eller smide et link til hvor jeg kan finde noget info? :slight_smile:

http://www.viking-cats.dk/Udstillingsguide/index.php

Jeg overvejer - men jeg ved ikke helt endnu.

Der er FIRE -what udstillinger i min udstillingskalender i november:

Hobbyudstilling i Odense skal jeg med til, og så er der udstillinger i både Flensborg og Billund.

Så det hele kommer lidt an på hvordan og hvorledes jeg kan få penge, transport - og de stakkels kattes hviletid - til at passe sammen :smiley:

Jeg har har bestemt at det skal jeg og misserne da prøve… og så er det med at holde tungen lige i munden og se om man kan hitte ud af det :stuck_out_tongue:

det lyder vældig spændende… bestemt værd at overveje… gerne mere info om det, hvis nogen ligger inde med det

Hejsa…du kan læse mere på www.viking-cats.dk
anna

Tak…det vil jeg forsøge at huske at tilmelde Tango og evt en husmisser

Ja vi skal absolut med - vi har prøvet at udstille før i TICA flere gange, og kan efterhånden “systemet” - det er faktisk ikke så svært, når man først lige kommer ind i det -thumbs

Jeg kan anbefale at I max tager en kat med pr. mand, så det ikke bliver alt for forvirrende :slight_smile:

På vores hjemmeside kan I finde billeder fra TICA udstillinger - måske det kan give et bedre indtryk af hvordan det foregår, og ellers kan I bare spørge løs -thumbs

Der er en udstilling I Høør i Sverige d. 08-09-11, som jeg har sat en prioritering på, sååååååååå jeg venter nok til næste gang (14.15.-03) -thumbs (så er det jo her på Sjælland)

Hvis man var med i Fredericia (Fd’s udstilling), så smager det lidt af en Tica -fløde1

Mette ved du hvornår der åbnes for tilmelding? [smilie=hate-smile.gif]

Det vil jeg så vove at påstå at man slet ikke kan sammenligne Lotte :smiley: De TICA udstillinger jeg har været på minder på ingen måde om Fredericia udstillingen - som var enormt forvirrende for både dommere og udstillere -høhø Den eneste ting der var ens var at kattene skulle op til flere dommere, men dertil slutter sammenligningen også :wink:

Nej ikke umiddelbart - men tilmeld dig nyhedsbrevet på www.viking-cats.dk så vil du få det af vide samtidig med os andre -thumbs Jeg er sikker på der bliver run på pladserne, da udstillingen jo er en anden form og derfor slet ikke så stor som mange af FIFé udstillingerne :slight_smile: det bliver småt men godt tror jeg [bigloony]

uhhh har lige opdaget at der er udstilling den weekend min mor holder 70 års fødselsdag
og sådan en “gammeldaws familiefest” den trækker nu mere end en udstilling.

Det vil jeg så vove at påstå at man slet ikke kan sammenligne Lotte :smiley: De TICA udstillinger jeg har været på minder på ingen måde om Fredericia udstillingen - som var enormt forvirrende for både dommere og udstillere -høhø Den eneste ting der var ens var at kattene skulle op til flere dommere, men dertil slutter sammenligningen også ;)[/quote]

OK - der blev bare snakket om, at den form (med Ring-system) lignede meget det man også oplever på en Tica-udstilling.
Sorry -bleg jeg har ikke prøvet Tica, og syn’s ikke at Frederica var specielt forvirret - men jeg havde altså også kun een kat med, så det var jo til at overse -thumbs [bigloony]

Jeg er medlem af klubben, så mon ikke jeg modtager en nyhedsmail :stuck_out_tongue:

[quote=“Helen”]

Jeg er medlem af klubben, så mon ikke jeg modtager en nyhedsmail :P[/quote]

Jow for pokker da - os medlemmer skal da have noget af vide i god tid :smiley:

Det vil jeg så vove at påstå at man slet ikke kan sammenligne Lotte :smiley: De TICA udstillinger jeg har været på minder på ingen måde om Fredericia udstillingen - som var enormt forvirrende for både dommere og udstillere -høhø Den eneste ting der var ens var at kattene skulle op til flere dommere, men dertil slutter sammenligningen også ;)[/quote]

OK - der blev bare snakket om, at den form (med Ring-system) lignede meget det man også oplever på en Tica-udstilling.
Sorry -bleg jeg har ikke prøvet Tica, og syn’s ikke at Frederica var specielt forvirret - men jeg havde altså også kun een kat med, så det var jo til at overse -thumbs [bigloony][/quote]

Det smagte da også lidt der hen ad - men når man først har oplevet en “ren” TICA udstilling, så kan man godt se, at der er langt fra det ene til det andet -høhø Og det lige fra stedet, måden kattene bliver vurderet, hvilke bånd, numre og systemer der bliver brugt samt antallet af katte :slight_smile: … og dermed ikke sagt at Fredericia ikke er så god som en TICA udstilling feks… mere at der i mine øjne er stor forskel -thumbs