Ticas endelige standing er online nu :D

Fjummer blev nr 9 ved huskattene i regionen :smiley:
Gynt er nr 6 selkirk rex langhårs ved de fertile og nr 2 i regionen(på en udstil da han var killing den foregående, så er spændt på hvor højt han evt kan nå i den nye sæson med 3 udstillinger planlagt)
Gynt nr 16 ved selkirk rex langhårs killinger nr 2 i regionen
Ronja er nr 7 ved selkirk rex langhårs kastraterne og nr 2 i regionen
Er lidt stolt af mine katte :smiley:

http://www.tica.org/members/standings.php
Hvordan gik det med jeres :slight_smile:

Ifølge FB er den ikke nødvendigvis 100% til at regne med, fordi der kan være enkelte showresultater, der mangler.

Men ellers lægger jeg stamnavn til nr. 2 og 3 burmeserkilling i regionen og Milo blev nr 12 internationalt. Banshee sluttede noget lavere, men jeg kan ikke huske det præcist.

Og det er kun på en enkelt udstilling, så det bliver spændende at følge især Milo i næste sæson :slight_smile:

den står da som officiel nu:O tillykke :slight_smile:

Tillykke med de flotte placeringer :smiley:

Hvis du går ind på TICAs Facebook-gruppe er det kun 3 timer siden, der blev skrevet, at man IKKE helt kan regne med den endnu (selvom den allerede igår blev offentliggjort som endelig)

der var jeg ikke medlem er jeg nu :slight_smile:

Brian er 27 bedste Alter i regionen… Og sørme om ikke han er nr 17 bedste perserkastrat internationalt. :ok:
Det er ret fint eftersom han faktisk ikke har været udstillet siden engang i oktober/november sidste år…

Emil… bare glem det… hans udstillinger i TICA har indtil videre været præget af lidt for meget lømleri og et par rigtig gode konkurrenter :slight_smile:

Alter RW og Killing RW er det kort+langhåret top 20 eller også top 20 kort+top 20 lang(40 katte ialt)?
Bare lige nysgerrig eneste der bliver RW af mine er Fjummer i år hehe Kyrie og Filur manglede 2-300 point.

[QUOTE=tzari;1071238]Alter RW og Killing RW er det kort+langhåret top 20 eller også top 20 kort+top 20 lang(40 katte ialt)?
Bare lige nysgerrig eneste der bliver RW af mine er Fjummer i år hehe Kyrie og Filur manglede 2-300 point.[/QUOTE]

Det er kun Cats, som også tages i LH og SH, så en kat fx kan blive 8th Best LH og 12th Best Cat det samme år. Killinger, kastrater og HHP har een samlet liste.

Jeg opgav jo undervejs i sæsonen, så Mads endte som 41st i EN, ud af 569 totalt. Worldwide endte han som MC no 44, ud af 391, no 8 i EN. Jeg tror sgu snart jeg flytter til en lidt nemmere region, i ES havde hans points rakt til en RW men her rækker det altså kun til nr 41. Suk!

EN er helt klart den hårdeste region i disse år - læg mærke til, at de TRE bedste katte internationalt alle er fra EN. :rock:

Til lykke med resultaterne til jer andre :flag:

Det er den nemlig…
Derfor er jeg også rasende stolt af at Brian faktisk er regionens bedste perserkastrat, når man ser på standings by breed internationalt :wehu: Tænk at min lille RedNeck kan hamle op med nogle af de der ret pæne tyske og russiske katte!

Og jeg forstår også så udmærket, hvorfor Emil fik så mange tæsk, da vi var i England… Barney, den sorte perserkastrat, er nr 2 perserkastrat internationalt… Min lille fluffball, der knap nok var kommet i voksenklasse, havde absolut ikke noget at gøre i det selskab :smiley:

Anakot er Alter nr.24 i EN:thumbup: Hun er Best Korat Alter.:thumbup:

Der er altså noget jeg bare ikke har fattet vedr. TICA ???

Jeg udstillede Darcy sidste juni og iflg TICA’s Side har han opnået 378 point http://ticamembers.org/estimated_standings/KIT/wijelosdazzlingdarcy.htm

Jeg har registreret ham med nr. SBT 123011 015 - godt nok efter udstillingen, men alligevel…

Hvorfor står han så slet ikke på listen :surrender1: Han burde fremgå på listen over aby killinger, da der er flere med langt lavere points.

Han kunne jo ikke tage titler som killing, så jeg kunne ikke registrere en titel på ham, hvad skulle jeg mere have gjort ???

Jeg synes det er et vanskeligt system at finde ud af - sorry jeg må være absolut dummy på dette område :surrender1: og det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan finde hoved og hale i det system.

Med Darcy er det egentligt underordnet, men jeg vil gerne udstille Eddie og også registrere ham, men hvordan skal jeg gøre mere end det ???

En anden ting - jeg udstiller vores import fra Rusland og er det rigtigt at jeg ikke kan registrere ham uden opdrætters underskrift ??? Vi har transfer, og første registrering er gjort direkte i Margith’s navn og ikke Irinas. Skal hans registrering virkelig sendes til Rusland :?

Ævv hvor er det her tungt og besværligt - jeg ville jo egentligt gerne have kattene registreret både i Fife og Tica, for det er jo sjovt at udstille i TICA :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;1071487]Der er altså noget jeg bare ikke har fattet vedr. TICA ???

Jeg udstillede Darcy sidste juni og iflg TICA’s Side har han opnået 378 point http://ticamembers.org/estimated_standings/KIT/wijelosdazzlingdarcy.htm

Jeg har registreret ham med nr. SBT 123011 015 - godt nok efter udstillingen, men alligevel…

Hvorfor står han så slet ikke på listen :surrender1: Han burde fremgå på listen over aby killinger, da der er flere med langt lavere points.

Han kunne jo ikke tage titler som killing, så jeg kunne ikke registrere en titel på ham, hvad skulle jeg mere have gjort ???

Jeg synes det er et vanskeligt system at finde ud af - sorry jeg må være absolut dummy på dette område :surrender1: og det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan finde hoved og hale i det system.

Med Darcy er det egentligt underordnet, men jeg vil gerne udstille Eddie og også registrere ham, men hvordan skal jeg gøre mere end det ???

En anden ting - jeg udstiller vores import fra Rusland og er det rigtigt at jeg ikke kan registrere ham uden opdrætters underskrift ??? Vi har transfer, og første registrering er gjort direkte i Margith’s navn og ikke Irinas. Skal hans registrering virkelig sendes til Rusland :?

Ævv hvor er det her tungt og besværligt - jeg ville jo egentligt gerne have kattene registreret både i Fife og Tica, for det er jo sjovt at udstille i TICA :)[/QUOTE]

Nogen gange når man tilmelder en kat som Pending og senere registrere den så opdager de ikke at den er blevet udstillet, det sker sjældent men det sker. Så skriver du blot til [email protected] og skriver at han har været på udstilling i Rødovre sidste år og skriver hans navn og SBT nummer, så får de kodet det sammen :slight_smile:

Så du har intet gjort forkert :slight_smile:

Hvis han står i Margith’s navn nu og skal over i dit, så skal Margith blot lave et brev hvor der står hun bekræfter at du er ejer af katten. Det gjorde jeg med Igor og det var der ingen problemer i :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;1071526]Nogen gange når man tilmelder en kat som Pending og senere registrere den så opdager de ikke at den er blevet udstillet, det sker sjældent men det sker. Så skriver du blot til [email protected] og skriver at han har været på udstilling i Rødovre sidste år og skriver hans navn og SBT nummer, så får de kodet det sammen :slight_smile:

Så du har intet gjort forkert :slight_smile:

Super så ved jeg det - Eddie udstilles første gang som ALTER i Rødovre og det skulle gerne bidrage lidt til hans første titel, så han bliver registreret. Jag har bare ikke nået det endnu :ups:

Hvis han står i Margith’s navn nu og skal over i dit, så skal Margith blot lave et brev hvor der står hun bekræfter at du er ejer af katten. Det gjorde jeg med Igor og det var der ingen problemer i :-)[/QUOTE]

Energy er samejet mellem Margith og jeg, men opdrættet i Rusland hos Irina. Jeg tænker at jeg bare hvis det biler nødvendigt vil udstille ham i Margiths navn med mig som Agent.
Det er selve registreringen som jeg er i tvivl om, da der står at opdrætter/breeder er lig. ejer af moderkatten altså Irina i Rusland, samt at blanketten skal underskrives af denne.
Irina registerede dog Energy direkte i Margiths navn da vi købte ham, så han har aldrig stået registreret nogen steder i Breeders navn.

Han er ikke registreret i TICA men i CFA og får endelig stamtavle i FIFE.

Jeg har registreret en indkøbt kat i TICA uden at involvere opdrætter og uden problemer.

Og det samme har jeg… endda flere gange :slight_smile:

Alle mine TICA registrerede katte (nogle “hjemmelavede”, nogle ikke (her er opdrætter dog ikke blevet involveret)) er registrerede med deres FIFe stamtavler. De har /ID efter deres navne pga dette.

Men de sidste års tid har de lavet nye regler der gør at man skulle sende et bevis med på at man var ejer af katten, hvis det ikke var en man selv havde opdrættet. Og en del har haft derved haft problemer da der ikke er en ejerskifte i Fife. Så da jeg selv stod med problemet med Igor, så fik jeg opdrætter til at skrive under på et brev hvor hun så bekræfter at Glenn og jer er ejere af ham, også var der intet problem i det.
Ved der blev arbejdet på at få reglen fjernet igen, men ved ikke om det er sket?

[QUOTE=Quivive;1071967]Men de sidste års tid har de lavet nye regler der gør at man skulle sende et bevis med på at man var ejer af katten, hvis det ikke var en man selv havde opdrættet. Og en del har haft derved haft problemer da der ikke er en ejerskifte i Fife. Så da jeg selv stod med problemet med Igor, så fik jeg opdrætter til at skrive under på et brev hvor hun så bekræfter at Glenn og jer er ejere af ham, også var der intet problem i det.
Ved der blev arbejdet på at få reglen fjernet igen, men ved ikke om det er sket?[/QUOTE]

OK - men hvis han så bliver registreret i TICA i Margiths navn, må jeg kunne bruge den transfer som er udsted fra opdrætter til hende indenfor opdrætters forbund. Det er jo et regulært bevis på ejeskab.

Hvor mange Korater (fertil/kastrat) er egentlig blevet udstillet i Tica? :?