Ticas endelige standing er online nu :D

[QUOTE=Quivive;1071967]Men de sidste års tid har de lavet nye regler der gør at man skulle sende et bevis med på at man var ejer af katten, hvis det ikke var en man selv havde opdrættet. Og en del har haft derved haft problemer da der ikke er en ejerskifte i Fife. Så da jeg selv stod med problemet med Igor, så fik jeg opdrætter til at skrive under på et brev hvor hun så bekræfter at Glenn og jer er ejere af ham, også var der intet problem i det.
Ved der blev arbejdet på at få reglen fjernet igen, men ved ikke om det er sket?[/QUOTE]

Det er to år siden, jeg registrerede Fanny, for det var i forbindelse med spørgsmålet om opdeling i burmeser/europæisk burmeser. Siden har jeg kun registreret en enkelt og hende står jeg selv som opdrætter af, så jeg skal ikke kunne sige, om der er sket en ændring af reglerne siden da.

Men på den anden side hedder det sig også, at transfer-katte fra FIFe har /FI efter deres navn. Det er der så vidt jeg kun en ud af de fire, jeg har registreret, der har fået. Og tre af dem blev endda registreret samtidig :slight_smile:

Hvis man ser på breed summary under estimated standings (jeg bruger dem, da ikke alle udstillede Korater i TICA er registrerede i TICA, så de figurerer ikke i official standings), er der Ikke mange Korat udstillere i TICA på verdensplan (derfor ser jeg det som en vigtig opgave at vise mine frem her i Europa, så racen ikke “glemmes”) 2013-2014 Estimated Standings by Breed - Korat -

Kitten 1+5+6 er i Arizona,
Kitten 2+3 er mine,
Kitten 4 er opdrættet i Australien, importeret til Tyskland, udstillet i TICA i Belgien og nu bosat i Frankrig

Cat 1+3 er i Arizona
Cat 2 er i UK
Cat 4+6 er mine importer fra hhv Tyskland og Finland
Cat 5 er i Belgien
Cat 7 er opdrættet i Norge og importeret til Frankrig

Alter 1+2 er mine
Alter 3+4+5 er i Californien

Jeps :slight_smile:

lidt vildt der udstilles(placeres i finaler vi ved jo desværre ikke hvormange der reelt udstilles) så få korater i forhold til selkirk rex langhår :open_mouth:

Jeg er ret sikker på at der findes mange flere Selkirkopdrættere end koratopdrættere - også på verdensplan :slight_smile:

Racen ER sjælden!
Det er kun fordi Camilla er så aktiv på diverse fora, at den forekommer at være godt kendt :slight_smile:

Listen er IKKE endelig før i har hørt fra Tica.

Hvis nogle kigge på HHP 2010 / 11 så står Lille My til at være når 21 på listen, hun endte faktisk med at bliver Regional Winner som 17. best HouseHold Pet det år.

[QUOTE=Ann K;1072077]Jeg er ret sikker på at der findes mange flere Selkirkopdrættere end koratopdrættere - også på verdensplan :slight_smile:
[/QUOTE]

Og så er det kun meget få år siden, racen fik championshipstatus - det kan også gøre en forskel :slight_smile:

ja er nok det hun er så aktiv der gør man fr det indtryk der er flere af dem end der er :slight_smile: