Tid til at hilse af med G-kuldet

Her får I et gruppebillede af G-kuldet, som snart flytter hjemmefra.

Killingerne er blevet 15 uger, og har været hos dyrlægen i dag. De fik deres anden vaccination, blev chipregistreret (en fik også en øretat. i det ene øre efter kommende ejers ønske), og 3 af dem blev neutraliseret.
På fredag rejser Galliano hjemmefra. Om små 2 uger rejser Girona og ugen efter igen rejser Gatita :ked: & :slight_smile:

Det er lidt hård at sige farvel til dem, men de har alle fundet dejlige, kærlige hjem og kommende ejere - det gør det hele lidt lettere.
Granada bliver her hos os :slight_smile: Hun har fået sin egen lille hovedpude ved siden af min, hvor hun ligger og sover om natten. Hun er meget lærenem, for allerede efter 2 nætter, gik hun selv op og lagde sig på puden :hjerte: og så spandt hun så lystigt og længe :slight_smile: Hende kommer I nok til at se mere til herinde. De 3 andre siger farvel nu og takker for alle de søde ord, I har givet dem med på vejen :heya:

Puh så bliver der TOMT i huset, når de skønne killinger drager ud i verden [:ked:](javascript:void(0)) Held og lykke med deres nye hjem[:thumbup:](javascript:void(0))

Cats og Conni

Held og lykke i jeres nye dejlige hjem, Gatita, Girona og Galliano :slight_smile:
Jeg er helt sikker på, at I vil gøre lykke overalt, hvor I kommer :hjerte:

Kommer der så snart flere billeder af Granada, Hanne? :smiley:

[QUOTE=Pernille DL;1188250]
Kommer der så snart flere billeder af Granada, Hanne? :D[/QUOTE]

Altså jeg vil sige det på den måde, at muligheden foreligger :tihi: Så har jeg vist ikke lovet for meget :cool2:
Nu hvor killingerne snart flyver fra reden, så kan jeg begynde at tænke på udstilling igen.
Sååååå måske ser du Granada i Vorbasse, hvis du altså kommer der.

Held og lykke til killingerne i deres nye hjem. (phew…godt jeg ikke er opdrætter, jeg havde beholdt dem allesammen :surrender1:)

Tillykke Hanne, du har fået din helt egen Knirke-kat. En sådan sover nemlig ved siden af / på hovedpuden :smiley:

[QUOTE=DK Lindvig;1188262]Altså jeg vil sige det på den måde, at muligheden foreligger :tihi: Så har jeg vist ikke lovet for meget :cool2:
Nu hvor killingerne snart flyver fra reden, så kan jeg begynde at tænke på udstilling igen.
Sååååå måske ser du Granada i Vorbasse, hvis du altså kommer der.[/QUOTE]

Haha - fair nok :wink:
Jeg kommer begge dage i Vorbasse med både Happy og Lillemanden, og så skal jeg desuden gå steward :slight_smile: Glæder mig til at se jer!