Her får I et gruppebillede af G-kuldet, som snart flytter hjemmefra.
Killingerne er blevet 15 uger, og har været hos dyrlægen i dag. De fik deres anden vaccination, blev chipregistreret (en fik også en øretat. i det ene øre efter kommende ejers ønske), og 3 af dem blev neutraliseret.
På fredag rejser Galliano hjemmefra. Om små 2 uger rejser Girona og ugen efter igen rejser Gatita
& 
Det er lidt hård at sige farvel til dem, men de har alle fundet dejlige, kærlige hjem og kommende ejere - det gør det hele lidt lettere.
Granada bliver her hos os
Hun har fået sin egen lille hovedpude ved siden af min, hvor hun ligger og sover om natten. Hun er meget lærenem, for allerede efter 2 nætter, gik hun selv op og lagde sig på puden
og så spandt hun så lystigt og længe
Hende kommer I nok til at se mere til herinde. De 3 andre siger farvel nu og takker for alle de søde ord, I har givet dem med på vejen 
Puh så bliver der TOMT i huset, når de skønne killinger drager ud i verden [
](javascript:void(0)) Held og lykke med deres nye hjem[
](javascript:void(0))
Cats og Conni
Held og lykke i jeres nye dejlige hjem, Gatita, Girona og Galliano 
Jeg er helt sikker på, at I vil gøre lykke overalt, hvor I kommer 
Kommer der så snart flere billeder af Granada, Hanne? 
[QUOTE=Pernille DL;1188250]
Kommer der så snart flere billeder af Granada, Hanne? :D[/QUOTE]
Altså jeg vil sige det på den måde, at muligheden foreligger
Så har jeg vist ikke lovet for meget :cool2:
Nu hvor killingerne snart flyver fra reden, så kan jeg begynde at tænke på udstilling igen.
Sååååå måske ser du Granada i Vorbasse, hvis du altså kommer der.
Held og lykke til killingerne i deres nye hjem. (phew…godt jeg ikke er opdrætter, jeg havde beholdt dem allesammen :surrender1:)
Tillykke Hanne, du har fået din helt egen Knirke-kat. En sådan sover nemlig ved siden af / på hovedpuden 
[QUOTE=DK Lindvig;1188262]Altså jeg vil sige det på den måde, at muligheden foreligger
Så har jeg vist ikke lovet for meget :cool2:
Nu hvor killingerne snart flyver fra reden, så kan jeg begynde at tænke på udstilling igen.
Sååååå måske ser du Granada i Vorbasse, hvis du altså kommer der.[/QUOTE]
Haha - fair nok 
Jeg kommer begge dage i Vorbasse med både Happy og Lillemanden, og så skal jeg desuden gå steward
Glæder mig til at se jer!