Tid til den årlige indlæggelse

Ja, så er det tiden igen, imorgen skal jeg indlægges på RCV i Århus -blåblå

Jeg er pisse nervøs og har det ik særlig godt ligenu… skal op og have lavet en masse undersøgelser, for at tjekke hvordan mine lunger har det, og om jeg er blevet dårligere… jeg kan jo ikke selv udskille kuldioxid -blåblå så det skal også tjekkes…

Håber virkelig på gode resultater -jegkrydser

Ville bare lige ud med det… og så ved I hvorfor jeg ikke er online fredag/lørdag… håber på at jeg kommer hjem igen Lørdag…

Det lyder ikke sjovt. Jeg -jegkrydser for at alt er OK og de skynder sig, at sende dig hjem.

Jeg krydser også for dig -jegkrydser Jeg kan godt forstå, at du tænker på det. Gisp, hvis jeg skulle på sygehuset. Jeg har kun været indlagt i forbindelse med fødsler. Lad os håbe, at det er en positiv tilbagemelding, du får -jegkrydser -jegkrydser

Tusind tak skal I have… I er så søde -kramer

hej søde

kan virkelig godt forstå du ikke er begejstret… jeg håber rigtig meget at det er positive meldinger der kommer og at du er hurtigt hjemme igen…

husk at holde os opdateret

pas godt på dig selv og hils gemalen

Mange knuser og -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Fra bunden af mit hjerte og ud i alle kringle kroge ønsker og beder jeg for ikke kun de er gode ved dig, men at resultaterne er som de skal være… Masser af knus og varme tanker.

Regitze… Tak skal du have [smilie=hate-smile.gif]

skal nok holde jer opdateret [smilie=hate-smile.gif]

du må også hilse manden

Elly…

Tusind tak skal du have [smilie=hate-smile.gif] det varmer at I allesammen tænker på mig

X2 -jegkrydser -jegkrydser

Åhhh kan godt forstå din nervøsitet, og jeg ønsker dig held og lykke med din undersøgelse samtidig med at jeg krydser alt hvad der krydses kan.
husk nu en god bog til at fordrive ventetiden med.

Her i det sønderjydske krydser vi også alt hvad krydses kan, på at du får en positiv melding.

Mange tanker og knus.

Stort kram og knus til dig søde Winnie. Det skal nok gå søde ven [oregonian_bear9.gif] -HUG

Alt mulig held og lykke herfra

-HUG

Kender jo følelsen…og føler netop x-tra meget med dig. Det er sgu hårdt også psykisk for en selv, og for Allan også. Ved Trollemor også går med knugen i maven inden mine undersøgelser. Kom hurtig hjem, og med gode resultater, og opdatere os alle her. Kram til jer begge.

Held og lykke søde Winnie…

Jeg forstår godt at du er nervøs.Jeg håber og xxxxxxx alt hvad jeg kan for gode resultater på dine undersøgelser.

-HUG -ballon -kramer

Uha søde, det lyder bestemt ikke rart… -bleg

Jeg skal krydse ALT for det går godt og du får positiv resultat

Åh sveske…

-jegkrydser for et godt resultat og en hurtig hjemkomst! -thumbs

[bigloony]

Søde Winnie -kramer
Du kan tro at jeg vil tænke på dig -thumbs og krydse fingre for et positive resultat af undersøgelserne -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Held og lykke med det hele… og lad os endelig få en opdatering… ligeså snart du hjemme igen -weee

-møzkram

-blomst

-bear

Årh hvor er I søde allesammen -forelsket

skal nok opdatere jer så snart jeg er hjemme [smilie=hate-smile.gif]

Rigtig mange gange held og lykke i dag -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Håber meget at se dig hjemme allerede i morgen -kramer