Tid til den årlige indlæggelse

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt hvad jeg kan og håber at resultaterne er gode.

winnie - kender fornemmelsen
som troldemor sagde
vi vedtager hermed at alt er ok !!!
kram

Lige mine ord.

Mange varme tanke og knus til dig - og hils gemalen herfra…

-HUG -HUG -HUG

Held og lykke Winnie, krydser for de bedste resultater -jegkrydser -kramer

-jegkrydser -jegkrydser

Hej allesammen, Ja så er jeg hjemme igen [smilie=hate-smile.gif]
Lovede jo at holde jer opdateret, og det er hermed gjort -høhø

Prøverne viste intet nyt, så mine lunger er ligeså elendige som de plejer at være… hvilket egentlig er en god nyhed, da jeg ved de ikke kan blive bedre, og de idet mindste ikke er blevet værre [bigloony] Så tusind tak for alle jeres -jegkrydser … de har hjulpet -thumbs

Det har virkelig været en dejlig fornemmelse at vide at så mange mennesker tænker på en… det skal I virkelig have tak for…

I er sgu dejlige -forelsket

-HUG til jer alle…

Sikke en lettelse -thumbs

Jeg krydser alt jeg kan, held og lykke

Det er dejlige nyheder du kommer med det, hvor er jeg glad på dine vegne. [bigloony]

SUPER!!!

Velkommen hjem Winnie!!

Dejligt at der ikke var tilbageskridt, når det nu ikke kunne gå fremad - så er der da et år til næste gang -jegkrydser [bigloony]

Hvor er jeg glad for at høre at du er okay Winnie. At dine lunger ikke er blever værre -thumbs

Du får lige et stort knus dit skønne menneske og også et til gemalen -HUG -gruppekram -blomst -ballon -danse -likeit -hyp -hyp -balloons

Det glæder mig at der ikke er nogen forandring med dine lunger - Supert Winnie -weee -weee -weee

Velkommen hjem -kramer

-blomst -velkommen -partytime [oregonian_bear9.gif]

en god nyhed, da jeg ved de ikke kan blive bedre, og de idet mindste ikke er blevet værre Så tusind tak for alle jeres … de har hjulpet

Kunne ikke siges bedre… Lige min holdning også Winnie. Velkommen hjem og godt at resultaterne var gode…