Tiden flyver - nu 3 uger

og billederne er så fra da de var 2½ uge… :tihi: Men de vokser og trives, og er så småt begyndt at guffe vådfoder i sig fra igår af. Ikke meget, men lidt kommer der da ned.
Navnetemaet kommer til at blive Diskworld - en lille hyldst herfra til Terry Pratchett, som jo desværre gik bort i år. Jeg har stort set alle hans diskworld bøger og kommer til at savne at der ikke kommer flere - alle er læst i hvert fald 20+ gange i årenes løb. Jeg har en lang liste med navne, og modtager gerne bud fra andre fans - de skal bare være til at udtale/lave til et egnet kaldenavn, så sådan noget som Rincewind, The Luggage og lignende er desværre ude af den grund. En Samuel Vimes bliver jeg dog nødt til at have :høhø:

Den sort klassisk tabby dreng

Den sort sølv spottet tabby pige

Den sort sølv klassisk tabby pige

Den sort sølv spottet tabby dreng

• her sammen med den blå sølv klassisk tabby dreng

Den blå sølv klassisk tabby dreng

Den blå sølv spottet tabby dreng

Det er sååå hyggeligt at have killinger i huset igen :hjerte: Jeg glæder mig meget til om et par uger når de begynder at futte rundt over det hele :smiley:

Nåh hvor er de skønne! Er især vild med hende den lille sølv spottede:hjerte: Hun er da bare for nuser!

Hvor er de skønne Eva :hjertehop: og jeg er helt enig med dig - det er så hyggeligt at have killinger i huset.

Jaah, hende er jeg godt nok også ret vild med :inlove: Godt der kommer nogen for at se på hende, når hun er gammel nok til at jeg tager imod folk interesseret i at reservere en killing :tihi:

Tak :slight_smile: Og ja, det er det nemlig :slight_smile: Man bliver så glad indvendigt når sådan en lille flok kommer tumlende når man sætter sig

Øj, det er noget gris når sådan 6 guffer Cosma med kylling og tun :tihi:

[QUOTE=Eva K;1257557]og billederne er så fra da de var 2½ uge… :tihi: Men de vokser og trives, og er så småt begyndt at guffe vådfoder i sig fra igår af. Ikke meget, men lidt kommer der da ned.
Navnetemaet kommer til at blive Diskworld - en lille hyldst herfra til Terry Pratchett, som jo desværre gik bort i år. Jeg har stort set alle hans diskworld bøger og kommer til at savne at der ikke kommer flere - alle er læst i hvert fald 20+ gange i årenes løb. Jeg har en lang liste med navne, og modtager gerne bud fra andre fans - de skal bare være til at udtale/lave til et egnet kaldenavn, så sådan noget som Rincewind, The Luggage og lignende er desværre ude af den grund. En Samuel Vimes bliver jeg dog nødt til at have :høhø:[/QUOTE]

Åh, hvor er det søde! :smiley:

Wikipedia har en liste over de vigtigste Diskworld-karakterer. Hvis det var mine killinger, ville jeg kalde én af pigerne Esme efter Esmerelda “Granny” Weatherwax. :smiley:

Ja, mit hjerte banker jo som sædvanlig for ællingen :hjerte:

[QUOTE=Cecilie;1257583]Åh, hvor er det søde! :smiley:

Wikipedia har en liste over de vigtigste Diskworld-karakterer. Hvis det var mine killinger, ville jeg kalde én af pigerne Esme efter Esmerelda “Granny” Weatherwax. :D[/QUOTE]

Tak, den wiki-side har jeg skam været forbi tidligere. Den har dog ikke helt alle dem med som jeg har, for med liste, mente jeg mine udvalgte favorit navne/karakterer :slight_smile: Men tak for forslaget med Esme, jeg har selv haft samme tanke og tror meget jeg ender med at en af pigerne skal hedde det. Og overvejer Adora Belle Dearheart for den anden af pigerne - bare fordi jeg så har en Spike :tihi: Susan Sto Helit er dog også under overvejelse sammen med Tiffany Achings og Polly Perks. Rob Anybody kommer en af drengene helt sikkert til at hedde :slight_smile: Og så vakler jeg lidt mellem Wilikins, Rhys Rhysson og Trevor Likely. Desværre så er, selv med mit korte stamnavn, No’-As-Big-As-Medium-Sized-Jock-But-Bigger-than-Wee-Jock Jock for langt - dét ville jeg ellers have moret mig gevaldigt over at høre Susanne udtale på scenen :tihi:

Han er altså også bare en sød fyr - og fotogen :smiley:

Polly Perks! Aner ik hvad figuren er, men navnet er sjovt :smiley:

Og du ved jo hvilket samlesæt, jeg gerne ville ha :wink: :hjerte:

De er jo bare de skønneste sødeste dejligste killinger. Jeg glæder mig sååå meget til at møde dem om ca. 3 uger :hjerte: Du aner ikke, hvor mange gange jeg kigger dine billeder igennem hver eneste dag :smiley:

[QUOTE=Lykke;1257679]Polly Perks! Aner ik hvad figuren er, men navnet er sjovt :smiley:

Og du ved jo hvilket samlesæt, jeg gerne ville ha :wink: :hjerte:[/QUOTE]

Hun er fra Monstrous Regiment, som er en herlig bog i meget typisk Pratchett stil :smiley:
Uhm, nu jeg skal sige at jeg allerede har glemt hvem det var du sukkede over på FB :ups:

Hehe, godt at høre :smiley: Og jeg er sikker på at du nok skal blive modtaget af dem med glæde til den tid. De er rykket op i stuen nu her, og er ved at være rigtig gode til at spise vådfoder :slight_smile: