Tiden går alt, alt for hurtigt

Og tiden nærmer sig for at Sweet Revenge rejser til Sverige, så jeg nyder hvert minut vi har med hende. Hun er simpelthen så speciel, og så dejlig, så det bliver absolut ikke sjovt at sige farvel…

Her er hun i haven i dag…

Og her for bare få uger siden, hvor jeg slet ikke tænkte i “farvel baner”, hun var jo bare en lille fis :hjerte::hjerte:

Nårh, hvor er hun altså nusser. :weehoo:

Man kan jo ikke beholde dem allesammen, selvom de går lige i hjertehulen på en. Der ville være fare for at blive kaldet en skør kattedame hvis det var tilfældet. (ment i en kærlig tone :wink: )

Åh, hun er en dejlig lille lækkerfis :wehuu: Det må være svært at skulle sende hende afsted :trøste:

Hun ser skøn ud med den tegning i ansigtet. :hjerte: Hende kan i godt være bekendt at sende ud i verden. :slight_smile:

Hvor er hun bare skøn - rigtig dejligt udtryk! Kan godt forstå at du kommer til at savne hende :slight_smile:

Årh hvor er hun skøn :hjerte:

JEg kan godt forstå det bliver svært at sende hende til Sverige - hun er skøn :wehuu:

Den skønne frækkert :inlove::inlove: Hun er længe ventet i Sverige, og jeg er sikker på, at hun få det som blommen i et æg :slight_smile:

:wehuu: Hvor er hun kær!