Tiden går ALT for langoms :(

Skal jo flytte til den 1. juli (højst sandsynligvis før) [bigloony]

Men ih hvor går tiden langsom… Har allerede pakket 7 flyttekasser og 4-5 sække [bigloony]

Lidt billeder af vores nye slot: http://www.hukas.dk/index.php?id=52&dest=vis

Vi går fra 44kvm til 84 - NICE, og jeg glæder mig…

Hva siger i til mit nye slot ? [bigloony]

[bigloony] Det ser dejlig ud og kan godt forstå at du glæder dig til at flytte…

Det ser sq da super ud…

der er da ikke spor og sige til du glæder dig… -thumbs

Prøv at tænke på noget andet… så går tiden hurtigere…

Naja, hvis tid også følses som om den er ved at gå i stå!

Burde jo nok tænke på eksamen - det er bare langt fra lige så sjovt (selvom man bliver student den 23. juni [bigloony] )

tillykke tilykke med slottet… lækkert lækkert

og tilykke med huen også… har faktisk selv 10 års jubilæum fra HTX den gang i år… jeg er blevet gaaaaaaaaaaaaaaammel -olding

tiden går frygtelig langsomt når man venter… -felixsylvester

men held og lykke med eksamen

knuser og -pote dask

Har faktsik også 5 års jubilæum med min hg-hue her den 16. og der skal jeg til eksamen i mdt engelsk (tager hhx nu)…

Kunne ik lige lade være at prøve den gamle hue den anden dag - jeg glæder mig til at skulle med en blå hue i en hel uge - måske 14 dage, kan nok ik lade være :wink:

[i]Wauw ! hvor ser det bare SKØØØØNT ud [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
Kan godt forstå du glæder dig -thumbs

Vi kan tælle ned sammen Lena … jeg flytter jo også d. 1 juli -weee
De der ikke har set huset, kan se det her: Billeder af racekatte, udstillinger og tegninger - Tilføj din kat

Stort til lykke med lejligheden - Den ser vel nok lækker ud - helt ny, lys og venlig. Det skal I og kattene nok blive glade for.

Pøj pøj med eksamen og flytning.

Og ak - jeg har 15 års jubilæum som student fra det almene gymnasium i 1993 - syntes jo lige, at jeg trillede rundt i hestevogn og skrålede : " vi er på vej, vi er på vej, vi er på vej til Pernilles hus…", men må jo nok erkende, at spejlet også siger mig noget andet.

Nyd det [bigloony] [bigloony]

Nu er der kun 10 dage til vi flytter [bigloony]

Og jeg bliver student på mandag - skal “bare” lige overstå en mundtlig virksomhedsøkonomi eksamen imorgen -what og en mundtlig erhvervsret eksamen på mandag…

Ihhh hvor bliver det dejligt for jer!

Pøj pøj med eksamen!!! [bigloony]