Tidens sjove og geniale reklamer

jeg syntes jo der laves en masse sjove og skøre reklamer og den her reklame for renaults el-biler syntes jeg bare er total gennemført og jeg morer mig kosteligt hvergang og det er nu ikke fordi den er speciel sjov, det er hele konceptet i reklamen som morer mig

hvad er din yndlings-reklame lige for øjeblikket

:lol: sdan en håndmikser vil jeg altså ha´ :lol: Det kan godt være mænd er seje med motorsave osv… men hey… se lige min håndmikser :lol:

Den var god :ok:Havde ikke set den før.

Jeg synes selv, den her er ret sjov lige nu:

//youtu.be/Fzi4UVEdqFU

Jeg syntes den her er totalt sjov og sort :tihi:

//youtu.be/gnH7tkipDlA

Johnny - den reklame er HERRE genial. Både Karsten og jeg var flade af grin, da vi så den - og nåå ja, så fik vi lige en idé til en gave til en af vores venner, så nu er vi i gang med at tænke over konstruktionen :klapper:

Stinepingen - den reklame er altså også helt vild sjov. KÆÆÆÆFT de griner på en forfærdelig måde - så man knækker sammen af grin :lol:

Kathrine - jeg er så ikke så fantastisk vild med den reklame der. Ham Sidney (Aiii jeg havde ellers svoret, at hvis man ikke sagde hans navn, så eksisterer han ikke :doh: ) kan jeg simpelthen ikke klare i mit nervesystem.

Haha, Johnny, hvem sagde Steam-Punk & Osquary-alert :wink:

Haha, Johnny, hvem sagde Steam-Punk & Osquary-alert :wink:

Jeg er bestemt heller ikke vild med Sidney Lee - men det er da en reklame, jeg godt kan more mig over.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

De to andre siger mig ikke noget, de taler ikke til min humoristiske sans :tihi:

Nybolig reklamerne det kan få mig til at smile med de 2 snegle… især den hvor de sidder på havelågen og kigger på dem der ser på huse også er der en fransk kvinde der og den ene mener hun godt må bo der, men den anden siger nej nej de har de særeste spise vaner…

Der er så mange reklamer jeg for knopper over nykredit, koberg, spar, føtex jeg kunne blive ved der bliver slået videre når de kommer

[QUOTE=StinePigen;784114]Jeg syntes den her er totalt sjov og sort :tihi:

//youtu.be/gnH7tkipDlA
[/QUOTE]

Ja den der får mig også til at grine hver gang! De der nørder rammer noget i mig hver gang!

Sød reklame Johnny! Den kan jeg virkelig godt lide! Den der lille benzindunk i restauranten! :lol:

MiSi: Njarg, jeg kan godt forstå hvad du mener, men steampunk er viktoriansk og med dampmaskiner frem for benzinmonstre. Men en god reklame er det bestemt!

Denne her er så tosset, så at man må grine ad den.
Det er faktisk flere - der er åbenbart kørt en hel serie, og så er de samlet i dette klip:

src=“YouTube

Altså, Brita & Claus, kan til en hver tid få mit humør op! :slight_smile:

//youtu.be/B-SgQ-Z4GNM

(alle deres film er her: http://inspiration.tdc.dk/element.php?dogtag=p_ins_cb_film )

Og så den med sneglene :ok:
Specielt deres Julerekvalme er SÅ sød:

//youtu.be/SviW9QC4tIU

Og så er der selvfølgelig klassikeren:

//youtu.be/Pk7yqlTMvp8

Åhh der er SÅ mange gode!! :slight_smile:

/Mette - der tydeligt ser ALT for meget tv!

Her er en kompilation, som nok er anstrengende i længden, men jeg kan godt grine af dem:

//youtu.be/8BKhQp9Kx5s

Miau, den er her:

//youtu.be/8BKhQp9Kx5s

[QUOTE=Mette Mejdahl;784325]
Og så er der selvfølgelig klassikeren:

//youtu.be/Pk7yqlTMvp8

Åhh der er SÅ mange gode!! :slight_smile:

/Mette - der tydeligt ser ALT for meget tv![/QUOTE]

Denne er bare herlig!!!
Der er mange små sjove ting i den.
Der hvor de sidder ved lejrbålet og lige ruller hår af tøjet!! :høhø: