jeg syntes jo der laves en masse sjove og skøre reklamer og den her reklame for renaults el-biler syntes jeg bare er total gennemført og jeg morer mig kosteligt hvergang og det er nu ikke fordi den er speciel sjov, det er hele konceptet i reklamen som morer mig
Johnny - den reklame er HERRE genial. Både Karsten og jeg var flade af grin, da vi så den - og nåå ja, så fik vi lige en idé til en gave til en af vores venner, så nu er vi i gang med at tænke over konstruktionen :klapper:
Stinepingen - den reklame er altså også helt vild sjov. KÆÆÆÆFT de griner på en forfærdelig måde - så man knækker sammen af grin
Kathrine - jeg er så ikke så fantastisk vild med den reklame der. Ham Sidney (Aiii jeg havde ellers svoret, at hvis man ikke sagde hans navn, så eksisterer han ikke ) kan jeg simpelthen ikke klare i mit nervesystem.
Nybolig reklamerne det kan få mig til at smile med de 2 snegle… især den hvor de sidder på havelågen og kigger på dem der ser på huse også er der en fransk kvinde der og den ene mener hun godt må bo der, men den anden siger nej nej de har de særeste spise vaner…
Der er så mange reklamer jeg for knopper over nykredit, koberg, spar, føtex jeg kunne blive ved der bliver slået videre når de kommer
Ja den der får mig også til at grine hver gang! De der nørder rammer noget i mig hver gang!
Sød reklame Johnny! Den kan jeg virkelig godt lide! Den der lille benzindunk i restauranten!
MiSi: Njarg, jeg kan godt forstå hvad du mener, men steampunk er viktoriansk og med dampmaskiner frem for benzinmonstre. Men en god reklame er det bestemt!