Tidligere udstillinger

Jeg kan ikke søge mig frem til, men er nysgerrig på om nogen kan fortælle mig om udstillinger afholdt i mudtjylland omkring midt-halvfemserne. Jeg vil nemlig se om jeg kan spore mig ind på den person,som dengang gjorde så meget indtryk på mig at jeg forelskede mig hovedløst i sia/ori-kattene. Jeg vil næsten tro det var i karup, men muligvis viborg. Der var en kvinde med, som havde siamesere og evt en mørk ori (kan også ha været naboens :stuck_out_tongue: )

Men hun snakkede og fortalte, så jeg aldrig glemte hende. Om racen; deres udseene, historie og sociale adfærd + om madvaner!

Ellers er der altid den mulighed at du kontakter DSO som er specialklubben for siam og orientalere, i det tilfælde du gerne vil opspore pågældende person. Kan desværre ikke selv hjælpe da jeg stadigvæk er temmelig ny opdrætter og ikke har bevæget mig så meget rundt på jyske udstillinger.

Katteklubben har haft flere udstillinger i Karup, så kunne godt være der. Jeg begyndte først at udstille for 10 år siden, så midt halvfemserne er for tidligt for mig, og jeg tror ikke rigtig der ligger resultater så langt tilbage på klubbernes hjemmesider, så det skal nok næsten være nogen der har udstillet dengang og har noget derfra :slight_smile:

Det eneste som jeg lige kan komme i tanke om, som må ha’ opdrættet dengang og som stadig opdrætter er Vibeke Lerche … Redirecting... … og måske Nissen men han er jo en mand :høhø: … Redirecting...

Muligvis er det Kis Østerby? Jeg fik dengang et stykke papir med “tips til kommende ejere af siamesere og orientalere” hvor der er noget om kost også, der så er skrevet af Kis Østerby.

Jeg fandt hendes hjemmeside og skrev en mail - men den er kommet retur, fordi adressen ikk findes. Så nu er jeg lige vidt igen

her er hendes hjemmeside ihvertfald og den er blevet opdateret sidst i august, der står jo osse et mobilnummer der

http://klingeskovs.dk/

[QUOTE=johnny;1277870]her er hendes hjemmeside ihvertfald og den er blevet opdateret sidst i august, der står jo osse et mobilnummer der

http://klingeskovs.dk/[/QUOTE]

Hun har to forskellige numre på adressen på De Gule Sider, så hvis det ene ikke virker… :wink:

Jeg håber du finder du af det :slight_smile:

Jeg synes faktisk min hukommelse er så diffus, at jeg ikke vil ringe til en om noget der er så gammelt og i princippet kan være glemt. Derfor ville jeg hellere skrive mail :smiley:

Der har i hvert fald været JYRAK udstilling i november 1992. Jeg ved det, for jeg var der :wink: Mogens og Kis udstillede ikke dne pågældende dag, men det kan have været Micheyl Vinter, der så vidt jeg ved døde for nogle år siden. Hun kunne sagtens have fortalt i lange baner og gjort et indtryk. Det kunne også have været Dorte Kaae, der stadig er at finde : bellamis.dk
VH
Susanne (der hermed har dinosaur-status, jeg ved det godt…!)
Edit: Ole Amstrup var der også, men han opdrætter jo ikke mere.

[QUOTE=Susanne W;1278061]Der har i hvert fald været JYRAK udstilling i november 1992. Jeg ved det, for jeg var der :wink: Mogens og Kis udstillede ikke dne pågældende dag, men det kan have været Micheyl Vinter, der så vidt jeg ved døde for nogle år siden. Hun kunne sagtens have fortalt i lange baner og gjort et indtryk. Det kunne også have været Dorte Kaae, der stadig er at finde : bellamis.dk
VH
Susanne (der hermed har dinosaur-status, jeg ved det godt…!)
Edit: Ole Amstrup var der også, men han opdrætter jo ikke mere.[/QUOTE]

Super fedt med din viden Susanne! :rock: umiddelbart ville det sagtens ku ha været i 1992 udfra min erindring. Men det stykke papir jeg fandt, som jeg fik den dag, er påtrykt 1995. Så tænker det tidligst er det år :tihi:

Og jeg har slet ikk tænkt, den lille detalje, at vedkommende måske ikke er længere :blegne: men vildt fedt med et brugbart indspark, det var lige det jeg drømte om!!! Tak

Vil lige opdatere med at jeg har snakket med Dorte Kaae, som overhovedet ikke kan huske om det var hende :stuck_out_tongue: Hun mente det var længe siden!