Tiger er fundet igen. [Jeg kan ikke finde Tiger]

Jeg sidder bare her og kan ikke sove. Jeg kan ikke finde Tiger, hun kom ikke ind fra løbegården og så hende sidst i eftermiddags, kan ikke helt huske hvornår, hun havde ligget her foran mit tastatur og puttet det meste af dagen, og jeg havde endda være irriteret på hende, fordi hun blev ved med at slikke på min arm. Og nu kan jeg bare ikke finde hende. Har været hele huset igennem, jeg er på “huspasningsferie” i min forældres hus i Vanløse, jeg har været rundt og kalder omkring hele huset, også udenfor indhegningen og uden for grunden for at kigge ude på vejen. Jeg har kigget i regntønderne og i skuret, under buske, i havebassinet - og hun er bare væk.

Så jeg kan bare overhovedet ikke sove. Jeg er kommet i tanker om at jeg hørte en dame tale over-sukkersødt tidligere i aftes til noget jeg troede var hendes hund, og nu tænker jeg bare om det måske har været Tiger, som har været sluppet ud af den del at haven som jeg har indhegnet. Tiger utroligt sød og kælen overfor alle, så hun har sikkert været let at tage med.

Hvor kan det tænkes at hun måske ville henvende sig med en funden kat? Vil hun vente til imorgen med at gøre noget, og hvad skal jeg gøre? Jeg har kigget på DB’s hjemmeside, og i katteregistret og Tiger havde ikke halsbånd på og det er jeg bare lige ved at dø over, for hendes øremærkning er ret utydelig. Jeg tror den er svær at læse.

Hun skal 100% sikkert chipses når hun kommer tilbage.

Lige for en ordens skyld, her er et billede af hende:

Hvis nogen kender til nogen der har fundet hende, så please fortæl at hun er meget savnet, hun skal bare komme tilbage nu. Jeg er så bekymret.

Kontakt, tlf: x

Efter jeg vågnede efter 1½ times mareridtssøvn, som dog var endt med at jeg havde fået Tiger overleveret af en tøvende dame, blev det endelig lyst nok til at lede udenfor, og jeg gik ud i haven og kaldte og straks svarede Tiger fra hækken på den anden side af indhegningen, som hun plejer når jeg kalder, og som jeg gjorde i timevis i går aftes og i nat. Jeg spænede rundt omkring grunden i træsko og lang frakke og tøvende kom hun frem fra hækken.

Om hun har klatret over indhegningen og har siddet der hele tiden (så må hun have sovet dybt) eller om hun er sat ind i hækken kan jeg ikke se. Hun er fin og tør, så der har været godt læ for regnvejret i hækken. Og vi har det allesammen godt.

Jeg har aldrig været så lettet. Nu skal vi sove.
-kramer -wehu -balloons

Og jeg har fjernet mit opslag på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside. -thumbs

Hvor er det godt, at hun nu er hjemme/inde igen -thumbs Jeg vil anbefale at du i stedet får hende øretatoveret. Mange “almindelige” mennesker kender kun til det med at en kat tilhører nogen, når de ser, der står noget i ørerne.

Vi har selv fået alle vores 5 øretatoveret - det pynter ikke. Vi bor langt ude på landet og skulle en af kattene på en eller anden måde komme ud af indhegningen, så håber jeg, at selv landboere er klar over, at kattene har ejermænd, som gerne vil have dem hjem igen.

Åhhh hvor er det godt hun er sikkert hjemme igen. Man kan blive helt panisk når de ikke kommer som de plejer, i weekenden slap vores hund ud og jeg var bare grædefærdig.
Men da jeg ringede til Randers politi for at efterlyse ham (vi havde ledt i en halv time, 3 kvarter), havde de lige fået en henvendelse om nogen som havde taget en lignende hund til sig. Og han var heldigvis ikke rendt så langt væk, så han var hurtigt hjemme igen.

Vi var rundt og besigtige hegnet, og det viser sig så at slamsuger-manden har fået revet hegnet fra hinanden og han var sluppet ud den vej.

dejligt at “vovse” er vel hjemme igen… for søren man er helt elendig når sådan noget sker…

Tak for jeres indlæg, jeg var godt nok forfærdet i nat som jeg ikke har være længe. Lige nu er Cirrus lidt sur over han ikke kan komme ud i løbegården men han må vente til jeg har gået den igennem, de kommer ikke ud i den igen før.

Hun er øremærket, så man kan se at der er en øremærkning, men det er utydelig hvad der står i den, så jeg synes hun skal chipses også.

Hun er øremærket, så man kan se at der er en øremærkning, men det er utydelig hvad der står i den, så jeg synes hun skal chipses også.[/quote]

Ok på den måde, jeg synes nemlig også at det så ud til, at hun havde øretatovering :slight_smile: - lad os håbe, at der aldrig bliver brug for at søge på det mere.

Ja. Jeg var godt nok forfærdet i nat som jeg ikke har være længe. Tror nok også den står på 4 stks halsbåndskøb i dag. Og ved næste dyrlægebesøg bliver Tiger chipset.

Det er fundstændigt vildt alle de skrækscenarier jeg har drømt i nat, jeg har drømt alt fra at dyrlægen ikke slog op i katteregistret til at nogle græske vævere i antikken havde vævet en knogle ind i et tæppe som derfor gik i stykker da Tiger ville klatre op af det og at hun derfor var faldet i en flod og revet ned af den med strømmen, sådan rigtig dramatisk med en pote der stak op! Kan en ven please tyde den drøm for mig?

Nå tilbage til virkeligheden. Hun har sovet i arm fra hun kom ind, og hun virker også glad for at være her. Kattene har været rigtig glade og søde hele morgenen. Cirrus slikkede Tiger da hun kom ind, og igen her for lidt siden, og det plejer han ellers ikke at få lov til. De andre tre var også bekymrede over hun manglede i nat. Hun manglede virkelig meget.

Pyh, -love . ( den drøm altså ).

Godt hun kommer igen - kender godt det der med at være helt panisk når der mangler en kat og man synes man har ledt ALLE steder… :S

Hvor var det dejligt at han er hjemme igen…der er bare ikke noget værre end når man ikke kan finde dem…

Åhh, Signe.

Sikke da en forskrækkelse, godt at hun er kommet godt hjem igen.

Nåå, det var godt du fik fat i hende :slight_smile: , ja det er også min skræk at de slipper ud

Tak for forståelsen allesammen, Tiger ligger nu her foran tastaturet på sin plads igen. Godt man har ferie, jeg har stort set sovet hele dagen, med kattene rundt omkring mig selvfølgelig.

-love