Tigermis stadig ikke ovenpå, kattemor i syv sind

Hej allesammen

Har nogen derude mon oplevet længere afføringspause efter Microlax gav udslag i en stor mængde afføring?

Eller generelle/gentagne “venteperioder” som følge af skånefoder (dyrlæge har sat ham på RC gastrointestinal)

Jeg er i syv sind, for min gamle tigermis har ikke været ovenpå den seneste måneds tid. Nogle dage gode med leg og hygge, andre dage har været knap så gode med en sløv og forsigtig mis - men alle dage har han spist og drukket og været på bakken for at tisse.

Jeg har tid til scanning at bugen på tirsdag. Men det hjælper ikke meget på endnu en længere “ventepause”.

Jeg er ked af at høre, at han stadig ikke har det godt. Har du eventuelt mulighed for at ringe til dyrlægen i dag, hvis der stadig ikke sker noget? Heldigvis er der jo ikke så længe til tirsdag nu. Forhåbentlig kan en scanning hjælpe med at få afklaret, hvad der er på færde :kryds:

Tak skal du have. Det er jeg også, det knuser mit hjerte, at jeg ikke kan hjælpe ham. Og hele tiden strejfer tanken, om der er ved at være tid…
Jeg ringede til vagtdyrelægen, som sagde Microlax. Og det kom der trods alt noget ud af.

Jeg håber, at scanningen i dag kan gøre jer klogere.

Tak skal du have, det gør jeg også :pray:

Endelig en fornemmelse af, at vi arbejder målrettet på noget. Nu krydser jeg bare inderligt fingre for, at min gamle mis ikke skal igennem flere omgange i dén dur.

3 Synes om