Til admin og mods

Jeg vil i lyset af en kedelig oplevelse, godt benytte lejligheden til at give jer en STOR buket roser.

Det er guld værd, at der ER hæderlige foraer, hvor ALLE overholder reglerne, også Admins og Mods, og det skal i sgu have ros for

Jeg er blevet blokket på et forum, selvom jeg har overholdt reglerne, den tråd der vakte Admin og Mods irritation blev ikke låst, den blev ikke slettet, i stedet blokkede man mig, så andre kan skrive i min tråd, men jeg kan ikke svare. Er det en fair måde at gøre det på ? Er det hæderligt at blokke folk der overholder reglerne ?

Så igen en kæmpestor tak fordi I herinde er hæderlige mennesker. :slight_smile:

Jeg syntes også at Admins er gode på dette forum.

Modtag denne lille erkendelighed fra mig

I disse dage er der tråde der virkelig rammer os alle i vores hjerte, og de kan være svære at håndtere :S

Men der skal være plads til at vi har forskellige meninger, og der skal bestemt ikke lukkes af for dem der har en anden mening end vi har, det kunne jo være at vi kunne lære noget :smiley:

Og overholde man de regler der er , ja så er der ingen grund til at lukke af for nogen -wehuu

jeg nyder også at vi ser så mange forskellige meninger i trådene :slight_smile: ISÆR fordi debatterne holdes på et sobert og godt niveau :smiley:

at se brugernes ageren i trådene i de sidste dages debatter med ophedede emner og følelserne uden på tøjet har været en fornøjelse :slight_smile:

i brugere gør det let at være gode admins så ros tilbage til jer fordi i holder en god tone, taler sobert om tingene og giver plads til hinanden…

sammen skaber vi et super forum :slight_smile:

-gruppekram