Til ære for therese

nu når therese så gerne vil se mig som father christmas så fandt jeg lige disse 3 år gamle billeder af far her som var klædt ud som julemand.
det var en ren joke at jeg klædte mig ud, men det gav et godt grin, især fordi dragten var en str alt for lille.
nyd synet hvis det er jer muligt

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er du (også) dejlig som julemand, Johnny.

Jeg ville da godt have besøg af dig.

:gaver::gaver:

Heldige Fru Tonja at have en mand som dig…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvis jeg ærbødigst må byde ind.
Så er Johnny den flotteste julemand - jeg har set i min tid. -neje-neje

[quote=Mona Jensen;302487]Hvis jeg ærbødigst må byde ind.
Så er Johnny den flotteste julemand - jeg har set i min tid. -neje-neje[/quote]

:inlove::inlove:

Vær så artig at byde ind :stuck_out_tongue: - men nu skal vi også passe lidt på, han skulle nødigt føle sig FOR lækker, så det ender med at vi skal betale for at se billeder af ham.

:fin:

Vær så artig at byde ind :stuck_out_tongue: - men nu skal vi også passe lidt på, han skulle nødigt føle sig FOR lækker, så det ender med at vi skal betale for at se billeder af ham.

:fin:[/quote]

jeg behøves skam ikke ros for at vide jeg er lækker:høhø::stuck_out_tongue:
just a joke-LOL

[quote=Johnny;302546]jeg behøves skam ikke ros for at vide jeg er lækker:høhø::stuck_out_tongue:
just a joke-LOL[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

En god selvtillid er roden til alt… GODT her i livet.

:ok:

Det undrer mig for øvrigt tit, at når tråden er lidt dedikeret til en bestemt person - at de mange der alligevel går ind og lurer, ikke lige smider en kommentar.

:øhmm:

Jeg mener, her viser du din svinelækre krop - og ikke mange kommenterer på det ???

Hmmmmm… jeg synes , at du er både dejlig og modig sådan at flashe din gudeskønne krop - i et forum fuldt af hungrende kvinder.

:fin: :høhø: :hjerte: :inlove: :yah: :klapper: :fløjte:

BEn god selvtillid er roden til alt… GODT her i livet.[/B]

BDet undrer mig for øvrigt tit, at når tråden er lidt dedikeret til en bestemt person - at de mange der alligevel går ind og lurer, ikke lige smider en kommentar.[/B]

BJeg mener, her viser du din svinelækre krop - og ikke mange kommenterer på det ???[/B]

BHmmmmm… jeg synes , at du er både dejlig og modig[/B] Bsådan at flashe din gudeskønne krop - i et forum fuldt af hungrende kvinder.[/B]

:fin: :høhø: :hjerte: :inlove: :yah: :klapper: :fløjte:[/quote]

-LOLjeg ka bare godt lide at gøre folk glade og her er der da mulighed for et godt grin ik:p:høhø:

:inlove::inlove::inlove:

Tro mig - du ER en humørspreder herinde - husk det - glem det aldrig.

Og jeg synes bare, at du ser så dejlig krammeklar ud i den julemandsdragt - så jeg kunne ikke drømme om at grine…

:hjerte:

Tro mig - du ER en humørspreder herinde - husk det - glem det aldrig.

:hjerte:[/quote]

Det er skam ikke kun her inde at Johnny er en hyggespreder. Nu har jeg godt nok kun mødt ham en enkelt gang. Men jeg tør vove den påstand at Johnny er en mand alle kan lide:)

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Det vil jeg godt skrive under på, selvom jeg ikke har mødt ham…endnu…

:fin: