Til alle i der skal på camping

Jeg vil gerne ønske jer et par rigtig gode dage… håber i får det rigtigt HYGGELIGT og får masser af godt vejr -waytohot

Opfør jer ordentligt, så må vi se om vi kan gøre det samme herinde -hæhæ Tror nu i skal være forberedt på, at hele Kattegale er væltet når i kommer “hjem” -wehu -wehu -wehu

Rigtig god weekend til alle katteGale´s brugere -partytime -bananer [oregonian_bear9.gif] -gruppekram -blomst -hop -band -bear

-blomst -hyp -danse

I ønskes også alle sammen en kanon god tur herfra.

Håber at I får rigtig meget

-waytohot -waytohot

-bananer

Jeg er sikker på, at der nok skal blive kaglet til den store guldmedalje… Både Annette Kefir, Johnny, Sine OG Elly er jo samlet -what -xxrotflmao -what -xxrotflmao

Det er jo netop det… Pyyyyh, stakkels de andre der skal lægge ører til -LOL

Pas godt på vores dejlige Kattegale. Og rigtig god weekend til jer andre også

Vi skal nok passe på vores Kattegale, men om der bliver rydet op efter det party vi har tænkt os at holde,… ja det skal i nok ikke regne med -hæhæ
I kommer tilbage til et lir´ ROD -tihi

-partytime -dans -band

Javel mor -hæhæ

Du får se -nananana

-skadefryd -dans -nummer -skål

Taaaaag nu afsted, så vi kan komme igang med at hygge os -høhø

NUL PUTTE

Er I “gamle” nok til at feste, så er I OGSÅ gamle nok til at rydde op efter jer.
[/quote]

-what Jeg gider ikke rydde op, det kan du glemme -rækkermegatunge I har været på ferie og er dejligt udhvilet -zzz
Så oprydningen -jegfejerforegen den må i klare når i kommer hjem -skadefryd

Og der bliver meget at rydde op -rækkermegatunge -nananana -jegerenheks -devilangel

Men kan i Nu have en god tur, så i kan være friske når i kommer hjem -waytohot -waytohot -waytohot

For her skal der -partytime -partytime -jegerenheks -jegerenheks

Hmmmm livet er ikke altid let, for jeg vil jo også gerne feste sammen med jer. Meeeeennnn at møde de kattegale mennesker live på campingpladsen, det mulighed sejrer nu -nananana -rækkermegatunge

Jeg håber I får en god weekend og vil nyde jeres fest -band -bananer

RIGTIG GOD TUR & GOD WEEKEND TIL ALLE -kramer -gruppekram

X2

Og hvad kom campisterne hjem til ???

-presents -presents -presents -jegfejerforegen -jegfejerforegen

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

hov hov… hov hov