Til alle jer kvinder med bil - autobutler.dk!

Jeg kender heller ikke siden, helt generelt bruger jeg (næsten) altid Audiclub.dk, når jeg har spørgsmål eller problemer med bilen.

Skal jeg have lavet større ting, kører jeg til Tyskland, sparede i sommer 6-7000 på tandremsskift, dansk Audi-værksted havde oven i købet givet 17% rabat på deres tilbud, så der var virkelig noget at spare.
Er det småtings-afdelingen såsom bremser, olie og den slags får jeg det ordnet lokalt hos en vi kender godt.

Jeg tænkte på om kvinder måske er mere ‘loyale’ end mænd :? Hvis de har fundet en god mekaniker, som de er glad for og stoler på benytter de ham/hende.
Jeg har det i hvert fald sådan lidt på den måde, min bil er vigtig for mig, jeg skal stole på værkstedet/mekanikeren.

:slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;701091]super indput - det er en ting der er rigtig vigtig…

hvordan rodet ? var tingene ikke hvor du forventede de ville være eller?[/QUOTE]

Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg skal beskrive rodet…jeg har lige kigget igen…det har både noget med at gøre at der er alt for mange informationer, farverne skærer mig i øjnene og de pokkers bevæglige reklamer :blegne: …altså bogstaverne danser ind i mellem så rigeligt for mine øjene, så jeg behøver ikke andre ting der hopper rundt…
Jeg indrømmer, jeg er MEGET følsom men mine øjne har direkte forbindelse til min mave, som begynder at køre rundt når mine øjne enten ikke kan følge med eller overskue informationerne fordi de står for tæt…jeg har eksempelvis store problemer med Kattegale forsiden, der står al for meget til at jeg kan skelne det fra hinanden…

Skulle jeg i fremtiden anvende sådan en side, bliver de nok nød til bare at lave en simpel brugsanvisning om, hvordan jeg skal indhente tilbud, droppe de hoppende reklamer, dæmpe farverne lidt…blå er ok men mixet med den skarpe grønne og lidt fesne orange, så bliver det altså for meget og jeg opgiver inden jeg egentlig har forstået, hvad jeg kan bruge siden til…håber det forklare, hvad jeg mener med rodet.:slight_smile:

Jeg kendte slet ikke siden, og blander mig stort set ikke i reparation af bilerne. Har fast mekaniker, som bare fixer tingene. Men han har nærmest flået huden af os i år, og jeg har meddelt gemalen, at næste gang kan han godt være indstillet på at jeg ikke bare æder at bilen bliver kørt ned til Kurt!! Min bil skal have fixet air condition, og det kan lissom godt vente - jeg havde faktisk sat mig i hovedet at så ville den blive kørt til Flensburg, men jeg tror da at vi til den tid lige skal prøve autobutler også! Claus´ bil er en lidt anden sag - reservedele er relativt dyre, og ikke så mange mekanikere har stået og skruet i en Smart :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg kendte så faktisk godt siden :tihi: Eller i hvert fald til siden… De har da kørt en del radioreklamer nu her… (hører meget radio når jeg er på arbejde osv.)
Jeg har så ingen bil, så jeg har ikke overvejet noget yderligere andet end at jeg har hørt reklamerne…

Jeg var så inde og se siden nu, og må også indrømme at den ikke helt liige er mig af en eller anden grund… (tror det er fordi jeg skal fokuserer på det blå hvor den vigtige tekst er, fremfor det hvide, det plejer jo at være omvendt :)) men ellers ser det nu meget fint ud…

tak for info allesammen - det er rart at have noget at komme med ud over det jeg allerede har forberedt :slight_smile: de har IMHO været for ensidige i deres design mod mænd…

Og forresten: Det der afgjorde lige på stedet, at jeg vil overveje det næste gang var faktisk FDM “klistermærket”. Det var det, der gjorde at jeg var villig til at læse lidt mere om det.
VH
Susanne