Til Annette kefir *KAGE*

Så annette fik jeg uploadet lidt billeder af mine kage,som smagte fantastisk. Jeg skal dog have øvet mig lidt mere i at f¨å marcipan massen til at lkigge pænere. Men skidt pyt, min datter og alle gæsterne elskede den, og det var jo det vigtigeste. Så Tuuuuuusinde tak for den gode opskrift :smiley: :smiley: -kramer

Jeg kunne altså rigtig godt tænke mig den opskrift [smilie=hate-tunz.gif]

Måske vi ku’ bytte, på en opskrift på hjemmelavet is?

Uhhh den ser god ud. Jeg vil da gerne have opskrift på både kage og hjemmelavet is -thumbs

Ved du hvad, jeg sætter opskriften ind her, og mener Trådstarter jeg spammer tråden, så giv mig en melding, så flytter jeg mit indlæg til sep. tråd -thumbs

Hjemmelavet fløde is

Til ca. 2 L is bruges:
4 æggeblommer
2 ægge hvide
4 spsk sukker
1 tsk vanilliesukker
½L piskefløde.

Æggeblommer og sukker piskes sammen indtil sukkeret er udrørt.
Tilsæt vanillie og rør efter.
Pisk fløden og vend den derefter i æggemassen.
Pisk nu æggehvide stift dvs. til du kan vende skålen på hovedet, og vend den forsigtigt i fløden.
Tilsæt frugt, chokolade, pistacie efter temperament og smag , Daimkugler eller revet chokolade til pynt -thumbs
Frys ned.

Bon appetit… Pas på den er vanedannende [smilie=hate-tunz.gif]

-rækkermegatunge -rækkermegatunge

Jeg skal nok skrive opskriften :smiley: Jeg finder den lige 2 sek :smiley:

Chokoladekage

.

Hindbærmousse

400g hindbær
100g sukker(et lidt mere)
1/4 fløde
4 plader husblas

Tag husblasne og kom dem i koldt vand

kog hindbærene sammen med sukker til en grød. Si kernerne fra. Tag husblasne og kom dem i hindbærene og rør rundt til en jævn masse. Pisk fløden let, og held det hele sammen og rør rundt. Stil på køl til dagen efter.

Chokolademousse.

100g mørk chokolade
1/4 piskefløde

put fløden i en gryde med det hakkede chokolade. Rør rundt til alt chokoladen er smeltet. Køl det af og kom det i køleskabet til dagen efter hvor det piskes let.

Tusind tak Sine Gry -thumbs

Jammen i lige måde da for opskriften, den skal KLART prøves nam nam nam :smiley: :smiley:

EJ hvor er du strid…

Så smider du mine strengt hemmelige opskrifter ud på åbent forum… du får dælme ik flere af mig nu -venter

Nu der jo ingen der vil gi penge for netop den kombination når de kan bage den selv -argh

Selv alle tips har du videregivet… du står til afklapsning unge dame!

Kender du begrebet forretningshemmeligheder???! G

Hvor blev det bare en rigtig fin prisessekage du fik lavet, men ja… det kræver øvelse at få kage og fyld lige og at få lagt overtrækket på GGG

Men øvelse gør jo mester -thumbs

Jeg lover ikke at snede den til gud og hver mand :stuck_out_tongue:
Men prøv du min is, så tør du nok lidt op -thumbs

Ååååååååhhhhhhhhhh UNDSKYLD vidste ikke den var din helt egen -ked -ked -ked -ked -græd -græd -græd skal ejg slette den??

indbærmoussen 0og chokolade moussen har vi selv altid lavet i vores chokolade kager, så den kan ikek genere nogen at den står der, da man kan funde den alle stader o kogebbøger og nettet men kagen UNDSKYLD Søøøøøøøøde Annette

Kagen er hermed slettet, og nu er det kun dig og mig og et pat kattegale der ved det SHYYYYYYYYYYYYYYYYYY :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: -sorry -sorry -sorry -græd

Hahahaha ej jeg mente ikke ondt med det GG

men kageopskriften må gerne slettes hahahahaha… den er HEMMELIG!!!

Jeg VED du aldrig har ment ondt med det…

GGGGG

Sidder med en ulykkelig SineGry på msn nu… åhhh sødeste pus da!!!

Krammer

Et PAT kattegale…

Finder du dig i hun kalder dig det Birgitte??? GGGG -love

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Ja vidste du ikek Birgitte hed pat til efternavn??

Birgitte Pat også kaldet Patgitte af venner og familien -thumbs

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Hva så Patgitte…

Ej for pokker… dte går helt galt det her… og så på stakkels Birgittes bekostning [bigloony]

Ejjjj altså - Jessica bliver snart 6 år og vil osse have en prinsessekage -græd
Hvor er opskriften?? :? -ked -uha

Ellers en flot kage Sine, du skal nok blive til noget -thumbs