Til Barky

Lige til Info - JA der findes CremeTasker og de smager fantastisk! :slight_smile:

/Mette

DEN lyder intern…
(Får billeder af Mette og Julia der gumler på toilettasker…)
:smiley: :smiley:

BILLEDER!!! :høhø:

Mette - jeg er SIKKER på at det er noget Malene tvinger dig til at sige!!

Vi mangler foto beviser!!

-LOL -LOL -LOL

Hahahaha - nej jeg har ingen billeder!

Men Malene har helt ret, det er nogle sindsygt gode kager!
Det er lidt ligesom cremelinser - bare uden foliebakken :slight_smile:

Mmmmm

Meeeen man skal nok være fra Esbjerg for at kende dem… måske… :cool2:

/Mette

Det tror jeg at man skal… :tihi:

Men uden fotografisk bevis (og smagsbevis naturligvis!) så kan jeg ikke erkende deres eksistens… -LOL

Hahahahaha - nå men det må Malene heldigvis helt selv rode sig ud af :wink:

/Mette - som har spist maaaange cremetasker… hvilket desværre også tydeligt ses :ups:

En Google-søgning fremkommer med absolut ingenting der kan spises L (MEN billedsøgning fremkommer med Mettes avatar, så der er nok noget om at du har spist mange af dem ;))

Jeg kan ikke forestille mig en linse uden foliebakke. Jeg VIL se et billede!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;946629]En Google-søgning fremkommer med absolut ingenting der kan spises L (MEN billedsøgning fremkommer med Mettes avatar, så der er nok noget om at du har spist mange af dem ;))

Jeg kan ikke forestille mig en linse uden foliebakke. Jeg VIL se et billede![/QUOTE]

Hahahahaha!!! Grineren at min avatar kommer frem - det siger da alligevel en del!! G

Jeg tror måske kún det er én bestemt bager der har lavet dem - ved ikke om de eksisterer mere :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;945876]Lige til Info - JA der findes CremeTasker og de smager fantastisk! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Lange tasker :?

:fnis:

Creme tasker kan jeg også huske fra min barnedom når vi besøgte min grandtante i Haderslev hun kom over fra Esbjerg kanten.

Jeg kender dem også… Og guf de er gode:savle:
Ved egenlig ik hvor man kan få dem henne, men vil tjekke næste gang jeg kommer til bageren :slight_smile: