Til Brita (kamikaze)

Denne tråd er en tråd til ære for en quinde, der gør et stort og flot stykke arbejde for katte i Danmark.

Den er skrevet for en ældre herre, der er Brita dybt taknemmelig, for hun hjalp ham til at kunne blive “hus-flyder” her i det Sønderjydske, efter i mange år at have været ubestridt konge i Strandelhjørn og omegn.

Og han nyder det.

Se selv:

Et lunt skød at ligge på, mens man får nusset mavsen, det er bare livet.

Hans “flyder-egenskaber” var han ret hurtig til at udvikle til perfektion:

Og så lige et billede der helt tydeligt viser hvorfor navnet VINCENT faldt mig ind med det samme:

Så Brita.

Tusind tak for hjælpen, siger VINCENT…

Ja, hold da op hvor han bare nyder det :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Skønne billeder af en pragtfuld dejlig flydemis.
Knus Elin

For hulan da, hvor er han dejlig :wehuu:

Åh hvor er det dejligt at se hvordan han kan nyde sit liv nu som kælekastrat hos jer:wehuu:

Og så synes jeg nu der er 2 der skal hædres i denne her tråd, Brita og dig Dorte :hjerte:

Nu håber jeg I får hinanden i mange mange år…også selvom han er en halvgammel herre.
Billedet hvor han ligger og Feder (det hedder det hos os, når man ligger sådan :tihi: er helt vidunderligt :wehuu:
Han har været en fornøjelse at hjælpe :pote:

Ja han hygger sig godt nok, dejligt at se, og smuk er han :iloveyou:

Åh det stak lidt i hjertet at se din smukke Vincent - for han minder ufatteligt meget om min tyksak Tino, som jeg måtte tage afsked med i sommer :brist:

Men tillykke med den skønne missetat :yah:

Hvor er det altså vidunderligt at se, hvormeget Vincent nyder sit nye liv hos jer. Det må bare være SKØNT at kunne nyde vinteren indendøre i et dejligt kattehjem. Han ser altså noget SÅ dejlig ud :wehuu:
Der er velnok mange katte i det danske land, som kan prise sig lykkelige over, at der findes en Dorte og en Brita.

Sikke en dejlig tråd med en velfortjent ros af Brita:-)