Til Britefolket

Indbydelse fra Cats & Co.:

Cats & Co. holder international Racekatteudstilling den 5. og 6. december 2009 i Gelting hvor der samtidigt afholdes Britsh Shorthair specialshow.

Det er ikke længere nogen hemmelighed at udstillingerne hos Cats & Co. er noget specielt. Derfor har vi valgt at præsentere British Shorthair i alle mulige farvevarianter for det nordtyske publikum den første weekend i december.
Alle tilmeldte Briter vil blive placeret i en showring omkring BKH standen med masser af infomateriale til de interesserede besøgende.
Hvis tidsplanen tillader det, vil der være Britefremvisning for publikum begge dage.

Flere af de inviterede dommere er kendte for deres interesse for og viden om Briten, så lørdag den 5. december vil der blive afholdt et specielt „Best In Show“ for de deltagende Briter, hvor vinderne af de forskellige farvegrupper vil få lækre gaver.

Tilmeld gerne tidligt, da der sikkert hurtigt vil blive fyldt op.

Der findes overnatning i og omkring Gelting til rimelige priser, oversigt kan findes på Cats& Co’s hjemmeside under udstillingsinfo.
Cats & Co. Glæder sig meget til arrangementet og til at byde alle Britefans velkommen
Vi ses i Gelting.
www.cats-cc.com/

Jeg havde faktisk overvejet denne udstilling, men der er TICA udstilling i Rødekro samme dag så Luffen kommer ikke til Tyskland i denne omgang. De dommere på invitationen er jeg heller ikke super begejstret for. Jeg ville rigtig gerne prøve et brite special show, men det må vente til næste gang.

Jeg kommer

Jeg er osse stærkt fristet, men tror jeg vælger at starte de to killinge-tøzer op på juleudstillingen den 13. december.

Det er godt nok træls at det er så langt væk!! Vil ellers godt til et special show!

Oh wow, nu er jeg da ekstra glad for at vi er tilmeldt udstillingen, selvom det er med coon’er.

Glæder mig til at se så mange briter samlet.

Alice - Øv hvor ærgeligt, ville ellers også gerne have set din to piger der :slight_smile:

[quote=Eva K;266218]Oh wow, nu er jeg da ekstra glad for at vi er tilmeldt udstillingen, selvom det er med coon’er.

Glæder mig til at se så mange briter samlet.

Alice - Øv hvor ærgeligt, ville ellers også gerne have set din to piger der :)[/quote]

Eva kommer du ikke til juleudstillingen …Det kunne da være SÅ hyggeligt, og netop juleudstillingen er årets mest hyggelige udstilling ( efter min mening :-))

Alice - Desværre ikke. Både fordi jeg ikke har råd til to udstillinger i december, når vi er i Tyskland der d. 5.-6. og fordi jeg synes det ville være lige rigeligt for dem med udstilling to weekender i træk. Jako har ikke måttet udstilles i DK siden juni, så nu skal vi bare afsted og have det udenlands cert, så han kan blive IP og komme med igen :slight_smile: Diego må også tage alene afsted til Hobro, det er jeg spændt på hvad han siger til.

Hvor holdes juleudstillingen i år? Sjælland?

Sussie - Du kan finde en oversigt på fifé’s hjemmeside: http://www.fifeweb.org/wp/shows/shows.asp

Men ja, i år holdes den i Nærum :slight_smile:

jeg kommer begge dage og har en britte med:):slight_smile:

Ej øvvv hvorfor skal det være helt ude på landet :græde:

Jeps i Nærum …Iøvrigt er det da vist altid på sjælland - Eller rettere de år jeg har udstillet har racekattens juleudstilling været på sjælland.

Ja, det er altid på Sjælland juleudstillingen bliver afholdt :slight_smile:

Afholdes ikke alle Racekattens udstillinger på Sjælland :?

Det var netop osse min pointe, men da jeg jo kun har udstillet omkring 4 - 5 år, turde jeg ikke påstå det altid har været sådan.

Godt, mente også at det plejede at være på sjælland… -Der kommer jeg ikke når jeg tager til Tysklang weekenden før…

Jeg kommer begge dage - og har tre briter med… :slight_smile: