Til de håndarbejds- og katteglade

Jeg faldt lige over denne side med garn, hvor farverne alle er opkaldt efter “noget med kat” http://ancientartsfibre.com/Meow_Collection_Info.html Især “Calico Cat” synes jeg rammer meget godt plet. Jeg er selv begyndt at farve garn i det små - måske jeg skulle prøve at efterligne den farve. Jeg har altid ønsket mig en fin lille tortie - nu kan jeg i det mindste strikke hende Ravelry: Cuddly Kitten pattern by Kath Dalmeny :slight_smile:

Yrk… det er dyyyyrt :slight_smile:
Men siden er ikke desto mindre gemt… tænk nu hvis jeg en dag blev rig… så skulle jeg altså købe mig fattig der!!!

Jeg har slet ikke kigget priser. Jeg synes bare det var noget super fint garn med gode navne. Jeg leder hele tiden efter inspiration til mine egne indfarvnings eksperimenter :slight_smile:

Hmmm…saa venter jeg til du kan saelge :wink: skal jeg give saa ma n ge penge for garn, vil jeg klart foretraekke at det sker uden tillaeg af ekstra moms og den slags :slight_smile:

Elsker de også har Cheshire Cat :høhø;

Det kunne være interessant at se dine farveeksperimenter. :slight_smile:
Bruger du plantefarver eller nymodens?

Helt klart de nymodens. I den spæde start sidste sommer brugte jeg blå madfarve fra Dr. Oetker. I år har jeg farvet med pastafarver fra Wiltons (til kager), med Kool Aid saftevandspulver og med rigtige uldfarver fra Ashford. Ashford farverne blander jeg selv af primærfarver - gul, rød og blå. Her er lidt billeder fra i år.

Grøn gradient med Ashford

Forårsgrønt med Ashford

Dip dye med Wiltons lilla kagefarve

Lilla med Kool Aid

Grøn med Wiltons Mosgrøn

Orv manner… den foerste, du viser :thumbup:

Ja, den er blevet ret god :slight_smile: Jeg vil helt sikkert forsøge mig med flere gradienter i de nærmeste uger.
jeg er lige begyndt at strikke med denne - et sjal/tørklæde der går fra lyst øverst til mørk nederst. Jeg kunne bare ikke vente med at se hvordan det ser ud når det er strikket.

Jep jeg har også før fundet den side - men det vil jo koste en krig inden det når ens postkasse :frowning:

Jeg er også VILD med Calico Cat og også Brown Tabby

WOW dine farvninger er da mega lækre især de grønne nuancer :thumbup:

Skulle nogle af jer finde på at bestille det mega dyre garn, må I gerne lige henvende jer til mig først :slight_smile: