Til FinnFrode

Nu har jeg gået i snart 10 (!!) år og ventet på at komme af med Spotty … og jeg var forbi i går, men der var ingen hjemme :cool:
@FinnFrode … du har jo arbejdet for det der nu hedder PostNord, så du kender sikkert godt til denslags … som ekstra service, prøver vi igen i dag og håber du er hjemme, for ellers bliver Spotty afleveret i nærmeste pakkeshop, hvor du bedes afhente ham snarest muligt … ellers bliver han returneret til afsender :yikes:

9 Synes om

Hej Hrönn. Jeg beklager desværre at måtte meddele, at den påregnede plads alligevel ikke er ledig for nærværende. Husets nuværende beboere har vist sig at være mere sejlivede end forventet, så desværre bliver det ikke til noget.
Jeg er meget ked af at skuffe dig, men Caithlin har nedlagt veto og truer med at pelse enhver ny kat, der kommer indenfor på matriklen. Og hun er ikke til at spøge med…
Mange hilsener fra os alle.

12 Synes om

Hrönn er lettet - for i virkeligheden vil hun slet ikke af med Spotty :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Synes om

FinnFrode … jeg er ikke vred, jeg er skuffet … meget skuffet! :hmpf:
At der alligevel ikke er plads til Spotty, kunne du have meldt ud med noget før … jeg har den sidste måneds tid brugt alle mine vågne timer på at forberede flytningen, bl.a. har jeg syet catnip-puder, der burde række til de næste 10 år (forventet levetid) og i går (inden afgang) fik jeg skiftet alle låse i huset!
Det er en ommer og Spotty er rigtig ked af det og føler sig fravalgt :pleading_face: … han har smidt sig ned på gulvet, hvor han ligger og hyyyyler :sob:

9 Synes om

Ingen kan være mere skuffet end jeg, men hvad skal jeg gøre? Aflive én af de andre? I så fald ville det være Bastian, der er sidst ankommet… :ked:

Du ku’ jo tilbyde at de bytter plads (off the record, jeg vil næsten garantere at @Skattekat takker nej til tilbuddet, og så er du jo off the hook… :sunglasses:)

3 Synes om

Trækker du nu aflivnings-kortet?? :dohdoh:
Jeg kan godt se, at som denne tråd udvikler sig, burde jeg nok ikke have lagt den under ‘‘Hyggesnak’’ :gruble:
Men så er jeg jo nødt til at beholde Spotty selv … der bliver en masse reparations-arbejde det næste stykke tid :flushed:

13 Synes om

It’s a rotten job - but somebody’s got to do it… :smirk_cat: :yum:

6 Synes om

Ja, FF har tydeligvis ikke tænkt sig at aflaste mig der! … :venter:

2 Synes om

Slet ikke nu, hvor jeg ser, hvor glad han er for dig… :wink:

5 Synes om

I er godt nok herlige :rofl:

… godt man kender Jer hehe

7 Synes om

Er du helt sikker på, du mener det…? :thinking: :face_with_raised_eyebrow: :laughing:

7 Synes om

Din taletid er vist udløbet … :cool:

3 Synes om

Kæft det er en guld-tråd :lol:

8 Synes om

@galath - synes ikke jeg har læst noget om, at du fået ny hjælpe-admin…? :thinking: :zipper_mouth_face:

3 Synes om

DET er en guldtråd …

8 Synes om

Du har ret :woozy_face::joy:

5 Synes om

Nu er det jo som bekendt ikke alt guld, der glimrer… :face_with_monocle: :face_with_raised_eyebrow:
(eller for den sags skyld alt der glimrer, der er guld - men lad det nu ligge… :sunglasses:)

4 Synes om

Yep, for ellers havde mit humørmæssige mindset lige nu været et helt andet end det er … :muhaha: :laughing:

4 Synes om