? til jer, der har iPad

[QUOTE=Ann R;1037476]Hvordan sætter du det i? Den eneste åbning der er i min iPad er der, hvor man sætter lightning cablet i, det man også bruger til at forbinde til computeren. Der kan ikke sidde to ting i? Du kan købe en reader hos Apple http://store.apple.com/dk/product/MD822ZM/A/lightning-to-sd-card-camera-reader?fnode=3a
Kan man bruge ting direkte fra hukommelseskortet på tablet’en, som hvis det var en ekstern harddisk? Jeg troede man skulle overføre det til iPad’en - og så skal man jo stadig bruge plads på den? (Nej, jeg er ikke så vant til de kort - bortset fra at der er et i mit kamera :slight_smile: )[/QUOTE]

Sorry jeg har tablet fra Samsung, jeg troede også man kunne sætte ekstra hukommelse i en iPad. Ja jeg kender intet til iPad indrømmer jeg gerne.

Ah okay :ok:
Nå, men personligt er jeg også ligeglad, jeg har ikke brug for det. Jeg blev bare nysgerrig :slight_smile:

Man kan ikke sætte hukommelseskort i ipad, det er de andre tablets hvor man kan det. Samsung osv.
Eva bag på ipad kan du se hvor mange gb. den er på.
Jeg har selv en 64gb med både 3g og wifi. Men jeg har stort set ikke brugt 3g

[QUOTE=Ann R;1037482]Ah okay :ok:
Nå, men personligt er jeg også ligeglad, jeg har ikke brug for det. Jeg blev bare nysgerrig :)[/QUOTE]

[QUOTE=Vibeke J;1037483]Man kan ikke sætte hukommelseskort i ipad, det er de andre tablets hvor man kan det. Samsung osv.
Eva bag på ipad kan du se hvor mange gb. den er på.
Jeg har selv en 64gb med både 3g og wifi. Men jeg har stort set ikke brugt 3g[/QUOTE]

Beklager min uvidenhed. Man lærer noget nyt hver dag siger de kloge… :ups:

[QUOTE=Vibeke J;1037483]Man kan ikke sætte hukommelseskort i ipad, det er de andre tablets hvor man kan det. Samsung osv.
Eva bag på ipad kan du se hvor mange gb. den er på.
Jeg har selv en 64gb med både 3g og wifi. Men jeg har stort set ikke brugt 3g[/QUOTE]

Nej, nu har jeg også siddet og læst specifikationer hele eftermiddagen og mente nok, at der ikke kunne sættes kort i. Så er det jo nemlig lidt vigtigt, at den ikke bliver for lille :slight_smile:

Jeg har også overvejet længe (ikke bare i eftermiddag - har haft planer om iPad i nogen tid, jo :)), om det var nødvendigt med cellular. Hvor ofte jeg ville få brug for det. Men siden der nu kom en hjælpende hånd fra SKAT, tænkte jeg, at det ville være rart at have muligheden. Hvordan er det med pladsen? Har du brug for de 64 GB, eller kunne du fx have nøjedes med 32?

      • Updated - - -

[QUOTE=Ann R;1037445]Det med pladsen - jamen, det kommer an på, hvad du vil bruge den til. Hvis du vil have film, lyd, den slags på, så kræver det plads. Mit (store og voksende) musikbibliotek på computeren kræver den store iPhone - og tilsvarende, hvis jeg ville ha’ det hele på iPad. Har du ikke den slags planer må den mellemste eller måske endda den mindste være rigeligt. Ang. sim-kort… Jeg kan gå på nettet med telefonen, og jeg rejser ikke meget. Desuden er min iPad mini købt til noget ganske bestemt. At læse bøger på. Der er minien det perfekte format. Derfor savner jeg overhovedet ikke det simkort. Skulle jeg derimod bruge den på farten og havde jeg ikke telefonen - så ville jeg ubetinget vælge sim-versionen.
Så - hvad tænker du at bruge den til?

Nåh - jeg kan se du har købt en :pose: Så bare glem det :wink: Og held og lykke med vidunderet :)[/QUOTE]

Ja, jeg var vist ikke så god til at vente på alle de gode svar, der er kommet ind :høhø:

Men jeg vil gerne sige tak for svarene - også selv om jeg først har set nogle af dem, efter jeg har bestilt. De fleste af jeres erfaringer og overvejelser bekræfter heldigvis mit valg, synes jeg. Så det er jo kun godt :slight_smile:

Jeg har også overvejet længe (ikke bare i eftermiddag - har haft planer om iPad i nogen tid, jo :)), om det var nødvendigt med cellular. Hvor ofte jeg ville få brug for det. Men siden der nu kom en hjælpende hånd fra SKAT, tænkte jeg, at det ville være rart at have muligheden. Hvordan er det med pladsen? Har du brug for de 64 GB, eller kunne du fx have nøjedes med 32?

jeg kunne godt have nøjes med de 32. Jeg har tidligere haft iphone med 16 der blev for lidt, så for at være helt sikker på at have plads nok, valgte jeg den største.