Til jeres information

De næste 6 dage er jeg sikkert ikke online, så skal i have noget klaret så send venligst jeres anmodning til en af de to andre Admins :slight_smile:

Jeg tager på et længe lovet besøg hos venner i Dubai. Der er ca 30 grader så jeg kommer helt sikkert ikke til at fryse.

Vi har importeret vores kattesitter fra Danmark. Han er lige landet og nu venter jeg blot på at de kommer fra lufthavnen så vi kan få noget at spise :høhø:

Rigtig god tur til nogle dage i gode venners lag :heya:

Og fint med sådan en ordning at kunne importere en kattesitter :høhø:

Æv er ikke misundelig overhovedet ikke.

Husk nu at jeg er en rigtig rar rejseledsager…Du skal jo ikke dele din kaffe med mig.

:callme: Jeg er klar til at udskifte :fryse: med :ventilator::ferie01::vandski::plask:

Charlotte, min betingelse for at rejse var at misserne blev i huset og at der skulle BO nogen sammen med dem mens vi er væk. Det blev så enten en betalt hussitter eller vores søn som bor i DK.

Finn valgte sidste option da han ikke er vild med at have fremmede i huset. Pension var ikke en option da Victoria går total sukkerkold og bliver syg. Det er prøvet en gang og det gør vi ikke igen. Det er ikke fordi der er noget galt med den pension, tvært imod, men Victoria stresser så meget så hun bliver syg.

Ja ja bare ignorer mig :fryser: Har forstået den!

Rigtig god tur!

[quote=Mai;343340]Æv er ikke misundelig overhovedet ikke.

Husk nu at jeg er en rigtig rar rejseledsager…Du skal jo ikke dele din kaffe med mig.

:callme: Jeg er klar til at udskifte :fryse: med :ventilator::ferie01::vandski::plask:[/quote]

Jamen jeg har en rejseledsager, min mand :høhø:

Rigtig god tur Birthe :slight_smile:

[quote=birtheras;343342]Charlotte, min betingelse for at rejse var at misserne blev i huset og at der skulle BO nogen sammen med dem mens vi er væk. Det blev så enten en betalt hussitter eller vores søn som bor i DK.

Finn valgte sidste option da han ikke er vild med at have fremmede i huset. Pension var ikke en option da Victoria går total sukkerkold og bliver syg. Det er prøvet en gang og det gør vi ikke igen. Det er ikke fordi der er noget galt med den pension, tvært imod, men Victoria stresser så meget så hun bliver syg.[/quote]

Det lyder da også som alletiders at have din søn boende. Vi har også altid
nogen til at kigge efter kattene herhjemme, når vi rejser. Alt andet lige
giver det ikke kattene stress, når de er i vante omgivelser :slight_smile:

Jamen ham skal du garanteret dele kaffen med…Altså én fra eller til Dubai er jo stor. Og jeg går slet ikke i vejen jeg er ved poolen hele dagen når jeg altså ikke lige køber en masse:fin:…Kom nu :yatta:

Går ikke Mai, de har ikke flere gæsteværelser, tror jeg :tihi:

Jeg har forøvrig fødselsdag mens vi er der så måske falder der lidt :fin:

Skynder mig lige at ile med et :puuuuust::tillykke::balloner:

Du må nyde din rejse i fulde drag :thumbup::thumbup:

Og så på forskud, Hjertelig tillykke med din fødselsdag

[quote=birtheras;343336]De næste 6 dage er jeg sikkert ikke online, så skal i have noget klaret så send venligst jeres anmodning til en af de to andre Admins :slight_smile:

Jeg tager på et længe lovet besøg hos venner i Dubai. Der er ca 30 grader så jeg kommer helt sikkert ikke til at fryse.

Vi har importeret vores kattesitter fra Danmark. Han er lige landet og nu venter jeg blot på at de kommer fra lufthavnen så vi kan få noget at spise :høhø:[/quote]

:venter::venter::venter::venter:
Jeg troede at vi een gang for alle, var blevet enige om, at du ikke postede sådanne indlæg, når jeg sidder her og:fryser: :venter::venter::venter::venter:

Jeg er altså snart nødt til at give dig -kaisålæredet og bede andre admins om at inddrage dine skriverettigheder :venter::venter::venter::venter:

Hav en rigtig god tur, og jeg er overhovedet ikke misundelig :fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Rigtig god tur Birthe :slight_smile:

Rigtig god tur Birthe og hills Finn :slight_smile:
Dejligt med en kendt kattesitter i hjemmet, det er bare det optimale :thumbup:
Og også god fødselsdag. Håber du får en overraskelse :flag: :flag: :flag:

ja, jeg er altså ikke misundelig, hvem gider tage ned til den varme når man ka være her i det kolde nord.
øv altså hvor burde folk klaskes med våde håndklæder når de er så nederdrægtige at fortælle om deres små hyggerejser.

og man ka da slet ikke læse jeg er pisse-misundelig vel, dubai er bare et af de steder jeg drømmer om at besøge.

ha en rigtig lækker tur og pas på hinanden.

[SIZE=2]Rigtig god tur - er sleeeeeeeet ikke misundelig :fryser:[/SIZE]

mumler noget om en blære-råd, når den nu ligger i dette underforum :wink:

Pssst - katte-sitter business in the making…:ok:

God ferie Birthe, håber I får en super tur :thumbup: