? til jyraks tilmeldingsside

hej…

er der nogen der har erfaringer med hvor lang tid det plejer at tage Jyrak at godkende en som bruger på deres tilmeldingsside??

jeg sad i morges og ville tilmelde Fine til hornslet, oprettede en bruger men venter på at få adgangskode tilsendt…

vente vente vente (tålmodighed er en dyd, men bestemt ikke min stærke side)

Det ved jeg sørme ikke, men mon ikke det sker i aften, når folk har tid ved pcén igen :slight_smile: MVH
Gitte

tak Gitte, så må jeg se om der er sket noget når jeg kommer hjem fra arbejde i morgen tidlig!

nu har jeg jo nærmest fået påbud fra manden min om at tage en dag væk fra familien, og så ville det jo være trist hvis der ikke var plads til mig

[QUOTE=Misurama;117136]tak Gitte, så må jeg se om der er sket noget når jeg kommer hjem fra arbejde i morgen tidlig!

nu har jeg jo nærmest fået påbud fra manden min om at tage en dag væk fra familien, og så ville det jo være trist hvis der ikke var plads til mig[/QUOTE]

Jeg ventede i et par dage, da jeg ansøgte om mit brugernummer hos Jyrak. Det er vist meget normalt tror jeg, når man ønsker et brugernummer.

så kom brugernavn og password, og min tortie prinsesse er hermed tilmeldt i Hornslet om lørdagen, glæder mig til at se dem der dukker op :wehu:

super, held og lykke på udstillingen :slight_smile:

Dejligt.
god fornøjelse.