Til Kamikaze: En lykkelig missemand og hans "bokbok"

Brita var så sød at vi endnu engang kunne købe kyllinger af hende. Så igår blev fryseren fyldt op igen! :thumbup:

Har lige lagt nogle billeder på min hjemmeside, af en MEGET stor og MEGET glad og MEGET dansende hankat med hans MEGET elskede kylling.

Så til dem der ikke kan lide at se billeder, hvor der bliver spist kylling - lad være med at kigge de billeder her - nederste sæt:
http://www.c-svenstrup.dk/durango.html

Bliver hver gang lige forundret over hvor meget og hvor hurtigt sådan en stor kat kan rykke sig rundt alligevel :høhø: Nogen gange når han lander efter et hop i haven, kan vi mærke det i gulvet inde i stuen :tihi:

-LOL :høhø::høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:

Hold da fast et vilddyr der lige kom frem der!

Kanooooooon gode billeder! :wehuu::wehuu::wehuu::rock::rock::rock:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Flotte billeder…og det der er nummer to i anden række, det ser bare sjovt ud, hvor man kun kan se bagenden af katten og hvor benene ikke rører jorden -LOL-LOL

Så kommer rovdyret op i ham - flotte billeder - og i guder hvor er han dog en flot kat :inlove:

Tak for kigget. Det er en smuk misser du har dig :wehuu:

Smuk kat og hans elskede kylling:wehuu::wehuu::wehuu:
Super gode billeder

Herlige billeder :wehuu::wehuu::wehuu:

Hold da op for en stor, smuk, lækker og vidunderlig kylledræber du har der.
Knus Elin

Skønne billeder af en dejlig stor misser

For pokker, en SKØN missemand!!! Og nogle flotte billeder af ham!! :wehuu:

Vidunderlige billeder af den skønne misse-mand. :wehuu:
Mange tak for dem.

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: hold da op en fortryllende smuk miniløve du har boende :inlove:

jeg tror jeg er forelsket:wehuu:

Øj hvor er han bare glad for sin kylle - super gode billeder :thumbup:

Rigtige gode billeder

SÅ vidunderlige at se, at han blev SÅ glad for sine kyller.
Det er det hele værd :thumbup:

[quote=kamikaze;238452]SÅ vidunderlige at se, at han blev SÅ glad for sine kyller.
Det er det hele værd :thumbup:[/quote]

Det er SLET ikke til at stå for … det er dagens højdepunkt for den lille mand :wehuu:

Han skal bare sige til…så får han nye kylsier.
Den glæde han udstråler er så dejlig at se :pote: