Til lykke til Sechercats Bruce Maddox

Vores dejlige dreng Maddox fylder hele 4 år i dag (som tiden dog er gået -uha)

Maddox som baby -love

… og nu som voksen -love

Han er den skøreste, skægge bamsekat, der HADER at blive båret :smiley: Men til gengæld elsker han mad mad mad… og at blive nusset rigtig meget, gerne på maven mens han ligger på ryggen -forelsket

Birgitte der er herinde havde hans dejlige far El Toro -love

Stort tillykke med din dejlige dreng, ja de bliver hurtigt store -forelsket
-føzda -bear -bear -bear

Tillykke med ham. Ja tiden flyver afsted. Hvem er hans mor? Min Missi’s mor er DK Sechercat’s Thelma.

Stort tillykke med ham… han er bare så dejlig den dreng… Hvor er han blevet stor

Hvor sjovt, så er vi måske lidt i familie :smiley: Hans mor hed Sechercat´s Honda - og var en dejlig hvid Maine Coon pige, der desværre ikke er mere -blåblå

Hvor sjovt, så er vi måske lidt i familie :smiley: Hans mor hed Sechercat´s Honda - og var en dejlig hvid Maine Coon pige, der desværre ikke er mere -blåblå [/quote]

Missi’s mor er Sechercat’s Thelma - og jeg kan se at de stadig har Missi’s morfor Jessica Fletcher hos Sechercat’s.

Tja det er ikke sikkert de er i familie andet end af navn :smiley: Maddox stamtavle er her:

http://www.jakobmette.dk/maddoxstamtavle.htm

TILLYKKE med den smukke dreng -partytime -føzda

Tillykke til den smukke dreng.
-føzda -balloons -tillykke -fløde

Tillykke til den flotte bamse

-føzda -føzda -føzda

Tillykke med bamsen. Kan huske endnu da du fortalte om ham første gange på et andet forum, utrolig der allerede er gået 4 år - man må sige han er en virkelig skønhed -føzda

MVH
Gitte

Ja dengang var han vist nettets mest fotograferede killing -høhø

Tillykke med den store bamse. Han ser rigtig dejlig ud. -føzda

Tillykke med pelsbollen…håber han har fået sin yndlingsmad idag [bigloony]
Brita

-kat1 -føzda

Fra Aslan og Mai

Stort tillykke med din dejlige dreng -tillykke

Hvor var han nuttet som baby -forelsket

Tak for alle de søde hilsner - Madde mule siger tak -forelsket

Tillykke til en dejlig dreng -forelsket

Hvor sjovt, så er vi måske lidt i familie :smiley: Hans mor hed Sechercat´s Honda - og var en dejlig hvid Maine Coon pige, der desværre ikke er mere -blåblå [/quote]

Missi’s mor er Sechercat’s Thelma - og jeg kan se at de stadig har Missi’s morfor Jessica Fletcher hos Sechercat’s.[/quote:w8jose20]

Han er jo bare en lækkerbidsken - Til Lykke med de fire år. . . -forelsket

Og så undskyld Mette . . . men jeg må lige spørge May-Britt om hun har sin kat fra Merete. … . altså fra Findus ?? . . . Der er ikke noget negativt i det -thumbs

Åhh… han er bare cute -forelsket