Til lykke til vores Benny Bims

Kære søde smukke Benny Bims - det er helt utroligt at du i dag fylder 3 år ! :wehuu:

Jeg synes næsten det var som igår, da jeg så de første killingebilleder af dig og næsten som igår, da jeg blev invitereret på besøg for første gang hos din gamle madfar og madmor, og så dig for første gang :hjerte:

Du er alt hvad vi har drømt om og mere til. Vi elsker dig for din insisterende kærlighed, din bøjen hovedet for at få kys på panden, din hoppen på ryggen af os for at få opmærksomhed, din følgen mig i seng for at blive løftet op og se efter edderkopper, din spinden bare man ser på dig, dit meget meget smukke ydre og ikke mindst dit smukke bagland :wehuu:

Jeg håber inderligt vi har mange mange år foran os endnu - du vil altid være noget helt særligt for mig :hjerte:

Og en hilsen til dine søskende og dine dejlige opdrættere -kramer

Ihh, tillykke til den dejlige dreng. Han ser også så skøn og krammevenlig ud :wehuu::wehuu::wehuu:

-tillykke Tillykke smukke dreng - tænk at du nu er 3 år :slight_smile:

Tillykke smukke fyr :wehuu:
Og sikke et smukt kort din dejlige mor har skrevet dig -love

Tillykke med Benny - hurrrra :hjerte:

Tillykke med fødselsdagen smukke fyr
-føzda:balloner:

tillykke med dagen din dejlige dreng :hjerte:
:puuuuust::puuuuust::puuuuust::puuuuust:

:hjerte:Jøsses en flot misser:hjerte:

Kæreste Benny Bims…:wehuu:

Hjertelig til lykke med fødselsdagen.
:julepakke:julepakke:julepakke
Din store fine dreng.
Nu er du næsten en voksen
missemand.
Kærlige tanker fra din “fine”
familie i Nordsjælland.

Anders, Mozart og Mette-pige

Tillykke Benny-boy

:puuuuust:-tillykke:gave:

Misselig tillykke. 5 dage så bliver vores drenge også 1 år :smiley: så skal de forkæles uderligere hvis det da er muligt

Tillykke smukke Benny med de 3 år

-tillykke-tillykke-tillykke

:ked::ked:…jeg bliver helt rørt over den kærlighedserklæring til Benny. Nu er jeg da også helt solgt til stanglakrids over ham :love:

Tillykke med de første 3 år af dit forhåbentlig rigtig lange lykkelige katteliv [oregonian_bear9.gi: