Til minde om Cinnamon

I dag er det nøjagtig et år siden, jeg sagde farvel til min elskede Cinnamon, der måtte aflives på grund af FIP efter et grumt forløb på halvanden uge. For at mindes min lille missepige har jeg fået dygtige Elisabeth til at lave mig et banner, som jeg har tænkt mig at bruge både herinde og i min mail (hvis jeg ellers kan finde ud af, hvordan man sætter det ind der).

Forhåbentlig er der også nogle, der får lyst til at klikke på det. Og måske er der endda nogle, der får lyst til at hjælpe, enten med donationer eller med dna.

Min skønne Cinnamon - vi ses ved broen, når den tid kommer :hjerte::hjerte::hjerte:

Hun var så smuk - og det er banneret i allerhøjeste grad også :hjerte::hjerte:

En meget smuk ide…

-kramer

[QUOTE=galath;873611]Forhåbentlig er der også nogle, der får lyst til at klikke på det. Og måske er der endda nogle, der får lyst til at hjælpe, enten med donationer eller med dna.
[/QUOTE]
Fin idé! Og ellers kan man på enhver JYRAK udstilling komme og smide lidt penge i rafflet og måske endda vinde nogle gode præmier! Vi har faktisk sendt over 350.000 kr. til Winn Foundation gennem årene, altsammen øremærket til FIP forskning! Og vi sender gerne MANGE flere penge…!
VH
Susanne

Det var en god ide.:slight_smile:
Hvor er dit nye banner flot :hjerte:

:kram:

Hvor er det et smukt minde, du sætter for den dejlige Cinnamon. :hjerte:

FIP er en forfærdelig sygdom, og jeg håber og beder til, at forskningen snart vil finde en kur eller vaccine, så andre kan undgå den magtesløshed, man føler, når en ellers sund og rask ung kat rammes af uhelbredelig sygdom.

Jeg har jo også et FIP-offer i min signatur - og dér bli’r han, min Ivanhoe.
Jeg skal så lige have lagt UC Davis linket ind på hjemmesiden…

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:kram: smuk banner.
Har selv mistet 2 til den forfærdelige sygdom.

Søde Galath -kramer

[QUOTE=Susanne W;873647]Fin idé! Og ellers kan man på enhver JYRAK udstilling komme og smide lidt penge i rafflet og måske endda vinde nogle gode præmier! Vi har faktisk sendt over 350.000 kr. til Winn Foundation gennem årene, altsammen øremærket til FIP forskning! Og vi sender gerne MANGE flere penge…!
VH
Susanne[/QUOTE]

Og som forsker (godtnok indenfor noget andet) kan jeg kun sige at sådanne donerede penge altid falder glædeligt og ofte på et tørt sted. Forskning er dyrt, så støt det!

Åhr, er det virkelig et år siden nu ??

Det er en virkelig smuk tanke. :hjerte:
…og hun kan bare lave nogle flotte bannere, hende Elisabeth!!

En mærkedag af de store.

Flot banner du har fået lavet.
Jeg har sendt DNA fra (7-9-13) FIP-fri kat, håber mange andre også vil gøre dette.

Vi startede oprindeligt med at sende penge til Dr. Diane Addie i Glasgow. Og de faldt også på et tørt sted - faktisk tippede bidragene lige netop skalaen, så hun kunne gå ud og købe en fryser der kan gå ned til -80 til at gemme sine DNA prøver i, hun var SÅ glad :slight_smile: Men så slog vi derefter over til Winn, men pengene er lige nødvendige hvis det skal rykke. Ja, forskning er nemlig dyrt - og der er ikke ret mange penge i at forske i kattesygdomme. Men denne her skod-sygdom - den vil og må vi simpelthen have skovlen under - der er alt for mange Cinnamoner og Ivanhoer og Gunnare derude…
VH
Susanne

Det er en grusom sygdom :S
Smukt minde om en meget smuk lille rødtop :inlove: