Til minde om Niels

Niels var en nær ven af familien.

Han var næsten altid med os når vi tog på længere bilture og han var rigtig god til at finde vej, selvom min far ikke altid ville høre efter.

Min bror og jeg havde Niels med til udstillingen i Horsens. Det stod klart ret tidligt på turen, at Niels ikke havde det særligt godt.

Han var desorienteret, gentog tingene og virkede fraværende.

Imens vi hyggede på udstillingen med Junior fik Niels lov til at slappe af i bilen og det gjorde ham tydeligvis godt.

På hjemturen talte han sammenhængende som han plejede, men da vi nåede til Århus gik det galt igen og han begyndte at gentage ting flere gange.

Selvom vi grinende sagde til hinanden at han da vist havde fået en hjerneblødning, var vi meget bekymrede da vi kom hjem til Randers.

Tirsdag morgen ringede min far med den dårlige nyhed. Niels var ikke længere blandt os. Jeg håber han er kommet til et bedre sted…

…og så er det vist nu jeg skal fortælle at Niels var min fars GPS, der fik en nedsmeltning på turen til Horsens - for derefter at blive stjålet fra min fars garage natten til tirsdag.

Hvil i fred Niels - tyvene glemte nemlig dit strømkabel og sattelitdimsen -rækkermegatunge

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao det må være samme dumme tyve som stjal vores Niels -ked -ked

:smiley: Min kan de altså kun stjæle hvis de tage hele bilen med -what

Jeg har ingen Niels, ingen stedsans, men tilgengæld har jeg masser af humoristisksans og det er altså nødendigt når man ikke har en Niels og ikke ejer stedsans.

En Niels vil være guld værd for min mand (som har de samme mangler som jeg!) og mig, men vi har gjort op med os selv at vi vil gå glip af alt det spændende vi kommer ud for på vores underlige ture hvis vi får os en Niels. Især er det rigtigt sjov når vi farer vildt i vores egen lille by på vej ned for at hente vores datter ved en klassekammerat få timer efter vi har afleveret hende. Der er altså et hak i jordens rotation her hvor vi bor således at husene flytter sig. Mærkeligt fænomen, men både min mand og jeg oplever det gang på gang, så det er ganske vist!

Min Niels var skam indbygget, men den idiot der legede tyv vidste sku hvordan man skiller en bil ad -what -what

Altså ham der Niels, ham kan man jo åbenbart ikke beholde for sig selv så sådan en Niels gider jeg da slet slet ikke have!

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -waytohot

Tina altså -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Har ikke en Niels - men en fru Jensen som er en rigtig sød dame der viser mig vej rundt omkring i landet.

Hun har sågar vist og fortalt mig den lange vej til Grömitz i Tyskland. Så hende holder jeg meget af. -forelsket -forelsket

Hvor var det godt at Niels holdt "hovedet " så nogenlunde koldt så Martin og dig kunne finde hjem igen i søndags. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hilsen Sanne

Tina for helvede -gimiggimig -gimiggimig

iiiih jeg hoppede i med begge ben - indtil jeg læste slutningen -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Jeg HÅBER at tyvene har en underlig tom fornemmelse, nu hvor Niels ikke kan fungere optimalt uden strømkabel og sattelitdimsen -høhø -høhø -høhø

Når I er ved at komme jer over tabet af Niels, så vil jeg foreslå jer, at tage ud og kigge på en ny Niels… Det kan lindre smerten over tabet -engel -engel

Det er simpelthen Tina i en nøddeskal det her. Jeg nåede dælme da at få hårene til at rejse sig … lige indtil jeg scrollede ned og læste det sidste
-xxrotflmao -xxrotflmao

Vi har ingen Niels og dette har mange gange givet os yderst spændende oplevelser, når jeg lige har set en “genvej” på kortet :S

-LOL Aj altså - jeg hoppede osse lige badus i…

Her har vi ikke en Niels, men en Nielssine (det er ihvertilfald en HUN )
Hun trænger derimod til en demensudredning
Hun bliver pludselig ved med at tro, at vi er i rundkørslen i Blistrup.
Og går man hende på klingen, og kræver hun samarbejder, kommer de samme spørgsmål:
Er vi indendørs ? - svar NEJ - og så: Er vi i Danmark.?.. Så demensudredning til hende… -høhø

Jeg synes ellers det er nogle ret vigtige ting at få på plads … :?

[quote=“Skattekat”]

Jeg synes ellers det er nogle ret vigtige ting at få på plads … :?[/quote]

Ja - men hver gang man forsøger at fortælle, at vi ikke er i en rundkørsel i Blistrup?
Men der ligger et plejehjem tæt på hendes elskede rundkørsel - måske burde vi bare indlogere hende der?

Ihh altså en ond ond tråd! Man sidder næsten og begynder og græde og så får man at vide at der er tale om en sk**e GPS!!!
-mås

Men jeg kom virkeligt til at grine da jeg så det :smiley:

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Tina altså

RIP Niels -waytohot

Her sad jeg med en klump i halsen først…

Din snydetrold :smiley:

Tina, du er uforbederlig -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Jeg har en Niels, men han hedder Navi, han er okay, vi får en sludder når vi køre, men når han køre mig de forkæerte steder hend, ja så får han sgu skæl ud, og jeg ved Tina ved hvad jeg snakker om Ik’?
Han ville ikke køre mig til møde i Randers, han syntes Kista og jeg skulle ende på en P-plads i Viborg -toshy

-xxrotflmao

hvor var den god…

min Niels hedder Nuser… når han ikke kører mig totalt på vildspor… som da jeg skulle besøge Kefir Anette … den insisterede på atkøre mig hele vejen op til hendes bopæl fra mototrvejen … af en CYKELSTI

der var Nuser godt nok billigt til salg

Haha - sikken da nogle gode grin jeg kan få af jeres GPS-oplevelser -høhø En cykel sti lige frem…

Ja, jeg nåede jo at opleve Niels. Både på vej til Odder og på vej til Horsens.
Og da jeg fik følgende besked, d.22.7. kl. 21.38: “Jeg har en meget sørgelig besked til dig. Stakkels syge NIels er ikke blandt os længere…han blev stjålet da min far havde indbrud i sin garage i nat. Mon den næste Niels er mere sund Hihi” Og jeg nåede da også lige at tænke Hvad?! til jeg kom i tanke om hvem Niels var.
Og der var sygdomstegn forud for hans afgang. Da vi havde sat Sabrina af og skulle dreje til venstre, mente kære Niels at vi skulle venstre-venstre-venstre og andre lignende ting

-høhø [bigloony] :smiley: -høhø -uha [bigloony] -rulleøjne [bigloony]