Til minde om tre dejlige misser

I 2007 mistede jeg to dejlige misser, og i 2008 mistede jeg én. :brist:
Jeg tænker tit på dem, og jeg vil gerne dele lidt minder med jer.

Dolly blev født i mit køkken den 25. maj 1993 og døde i mine arme den 18. januar 2007,
hun havde haft er godt katteliv, men det er alligevel hårdt at miste én, man har elsket i næsten 14 år.
Hun fik desværre kræft og måtte aflives, men vi fik sagt et farvel gennem tårer og hun blev begravet i den have,
hvor hun havde leget som killing og jagtet fugle som voksen.

Her er et par billeder af min skønne Miss. Dolly, det første for over 20 år siden:

Pjevs er den, der har sat de dybeste potespor i mit hjerte, han var så speciel på alle måder,
han var stor, doven, kærlig og alt det, man drømmer om hos en kat.
Pjevs fulgte jeg også fra nyfødt, han blev født hos min veninde den 14. marts 2000, og han flyttede om til os i juni.
Den 26. september 2007 døde min dejlige dreng i mine arme - desværre også af kræft,
han kom også med hjem, og igennem et hav af tårer fik vi sagt farvel og begravede ham ved siden af Dolly.

Et par billeder, så I alle kan se, hvilken vidunderlig bamse mis, han var - her sammen med Dollys datter, Emma:

Jeg har altid været ret facineret af ‘sølv’ misser, så en dag i juli 2008 faldt jeg over en smuk sølv-stribet ‘tiger’ på nettet.
Først besøgte jeg ham, hvor han boede, samtidig blev det bestemt, at opdrætteren skulle komme med ham,
og den 8. august kom Tiger til Amtoft. Han var ikke så god til at være sammen med de andre katte,
så i starten skulle han bo på badeværelset, som før er blevet brugt som ‘tilvænnings rum’.
Han var mindst lige så sød, kærlig og kælen, som Pjevs, så vi blev begge hurtigt fuldstændig forelskede i ham.
Dog nåede han aldrig at blive integreret med de andre, for en morgen jeg kom ned på badeværelset, lå han død på gulvet.
Det var en rigtig væmmelig oplevelse, men også her fik vi sagt pænt farvel, og han blev begravet ved siden af Pjevs.

Også min smukke sølv Tiger skal I se billeder af, han var jo voksen, da han kom her til:

Tre katte, der alle har sat stort præg på mit liv, og som jeg stadig mindes med glæde og en lille tåre i øjenkrogen.
.

Dejlige smukke katte - det er et stort savn, når de ikke er mere.

:rip: Dolly, Pjevs og Tiger.

:lys::lys::lys:

Hvor var det tre meget smukke misser.:wehuu:
Ja, det er så hårdt at miste de kære dyr :ked:
Hilsen Lisbeth

:lys::lys::lys:

:trøster:

hvor er det bare skønne!!!

det er virkelig gode minder du har der… :lys:

Mange tak for de dejlige billeder.

Det er svært at miste - :ked:

Tak for en dejlig beskrivelse med skønne billeder - de var meget smukke alle tre katte :hjerte:
Det er altid hårdt at miste - og savne… :ked: også selvom det er et stykke tiden siden man sagde farvel…

Mange tak. :inlove:

Ja, det er svært at miste og svært at glemme, men med tiden kan det blive til gode minder. :hjerte:
.