Til nogen af jer fra mig

Jeg sidder simpelthen og er lige ved at kaste op over nogen af jer , I er en flok grimme selvforherligende XXXXXXXXXXXX som kun prøver på at svine mig til.

JEG har ved at opføre mig pænt overfor mennesker som i forvejen ligger ned , formået at redde 24 katte fra elendighed .
Men nej , at kattene nu er væk vælger I FULDSTÆNDIG at ignorere i jeres iver for at komme til at sparke til mig.

Til jer som måtte føle jer ramt af dette indlæg …I opfatter det sikkert rigtigt og I kan rende mig i r**** fra nu af og til juleaften.

Til ALLE I andre …tusind tak for jeres støtte , den er bare så meget mere værd end I aner …TAK

INDLÆGET ER MODERERET.

1. Der skal holdes en ordentlig tone og ikke bruges anstødeligt sprog. Overholdes dette ikke kan Admin/Hjælpeadmin til hver en tid rette/moderere eller slette indlægget, og der vil blive sendt en officiel advarsel. Ved gentagne stødende indlæg, vil brugerens skriverettigheder midlertidig blive låst.

Hold da op…Det var noget af en omgang. Synes da bestemt ikke folk er på nakken af dig, men jeg tror mange håber på en lille opdatering omkring hvordan det går med kattene. Jeg synes stadig at det var flot gået og resten har vi snakket om i telefonen.
Op med humøret og vær glad for det du har udrettet.
-kramer

Der er INGEN som får nogen oplysninger om kattene.

Enig -thumbs

Det er så din beslutning. Jeg forstår den ikke, men respekterer den.

Det er rigtigt godt gået -thumbs 24 katte er væk, de er reddet og det er dejligt.
Men hvad forhindrer disse mennesker i at begynde forfra, men at " redde " andre katte ?
Det kan godt være, at det er en familie i krise, men det er osse en familie, der overhovedet ikke kunne se, at de have alt for mange misrygtede katte. Misrygtede pga. DEM !
Jeg frygter vi ser en ny “Brittasag” - når disse mennesker ( måske ) igen begynder at pure katte sammen -blåblå under samme kummerlige forhold.
Og det ved jeg godt at Bente ikke kan gøre fra eller til - men det må da være muligt at anmelde dette, og forhindre det i at ske igen ?

Det er rigtigt godt gået -thumbs 24 katte er væk, de er reddet og det er dejligt.
Men hvad forhindrer disse mennesker i at begynde forfra, men at " redde " andre katte ?
Det kan godt være, at det er en familie i krise, men det er osse en familie, der overhovedet ikke kunne se, at de have alt for mange misrygtede katte. Misrygtede pga. DEM !
Jeg frygter vi ser en ny “Brittasag” - når disse mennesker ( måske ) igen begynder at pure katte sammen -blåblå under samme kummerlige forhold.
Og det ved jeg godt at Bente ikke kan gøre fra eller til - men det må da være muligt at anmelde dette, og forhindre det i at ske igen ?[/quote]

Ja jeg tror desværre at man fremover vil se at dette langt fra er slut…En politianmeldelse og en dom efterfølgende havde været på sin plads.
Men det kan kun ske ved at folk samarbejder.

Det er rigtigt godt gået -thumbs 24 katte er væk, de er reddet og det er dejligt.
Men hvad forhindrer disse mennesker i at begynde forfra, men at " redde " andre katte ?
Det kan godt være, at det er en familie i krise, men det er osse en familie, der overhovedet ikke kunne se, at de have alt for mange misrygtede katte. Misrygtede pga. DEM !
Jeg frygter vi ser en ny “Brittasag” - når disse mennesker ( måske ) igen begynder at pure katte sammen -blåblå under samme kummerlige forhold.
Og det ved jeg godt at Bente ikke kan gøre fra eller til - men det må da være muligt at anmelde dette, og forhindre det i at ske igen ?[/quote]

Ja jeg tror desværre at man fremover vil se at dette langt fra er slut…En politianmeldelse og en dom efterfølgende havde været på sin plads.
Men det kan kun ske ved at folk samarbejder.[/quote:kotvwpq5]

Det er jeg ked af at høre, jeg håbede at dette allerede var anmeldt -uha
-uha -uha

Det er rigtigt godt gået -thumbs 24 katte er væk, de er reddet og det er dejligt.
Men hvad forhindrer disse mennesker i at begynde forfra, men at " redde " andre katte ?
Det kan godt være, at det er en familie i krise, men det er osse en familie, der overhovedet ikke kunne se, at de have alt for mange misrygtede katte. Misrygtede pga. DEM !
Jeg frygter vi ser en ny “Brittasag” - når disse mennesker ( måske ) igen begynder at pure katte sammen -blåblå under samme kummerlige forhold.
Og det ved jeg godt at Bente ikke kan gøre fra eller til - men det må da være muligt at anmelde dette, og forhindre det i at ske igen ?[/quote]

Ja jeg tror desværre at man fremover vil se at dette langt fra er slut…En politianmeldelse og en dom efterfølgende havde været på sin plads.
Men det kan kun ske ved at folk samarbejder.[/quote:1t7u8cqq]

Det er jeg ked af at høre, jeg håbede at dette allerede var anmeldt -uha
-uha -uha[/quote:1t7u8cqq]

For at kunne køre en sag skal der beviser på bordet og da Bente ikke vil give oplysninger om de katte som hun hentede. Ja så er der jo ikke nogen sag.

Ej for - og så en masse bandeord -grrr

-sorry Bente da hvad sker der lige her, er det frustationer over de mange som ville opdateres?
ja så forstår jeg, der skulle jo næsten lig på bordet,før folk var tilfredse
for mit vedkommende er hver en kat der kommer ud derfra en glæde,selv om det startede med kun de 2 den nat
Hatten af for din vedholdenhed -lazykitty
og med hensyn til de tilbageblevne må vi holde os obs på dem