Til salg bur

Da jeg endnu har to helt vidunderlige killinger overvejer jeg kraftigt et til-salg bur på udstillingen i Viby.

Men giver det pote:tihi:

Nogen der har erfaring med at møde købere via udstilling

Tine

Ja, det gik jo meget godt for mig i Helsingør :wink: Boxty solgte sig selv på udstillingen og hvis Helle havde været hurtigere til at tage en beslutning, havde Boo også solgt sig den dag :slight_smile:

Så jeg synes helt klart, du skulle gøre det :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;1055852]Da jeg endnu har to helt vidunderlige killinger overvejer jeg kraftigt et til-salg bur på udstillingen i Viby.

Men giver det pote:tihi:

Nogen der har erfaring med at møde købere via udstilling

Tine[/QUOTE]

Sarah mødte Glamour første gang, da hun var med i et til salg bur på RKs udstilling :slight_smile:

Om det “virker” afhænger i høj grad af antallet af publikum - og lige den del plejer at være ganske godt på RKs udstillinger. Der er andre udstillinger, hvor jeg ikke gider bruge penge på at have til salg katte med.

Og så kan man jo også sige, at Viby er lige i din baghave, så det er et godt sted at finde potentielle købere. Dem, der er interesseret i burmesere, vil kigge hos dig først, før de kigger hos andre :slight_smile:

Nu ved jeg jo ikke hvordan det er som opdrætter…

Men da vi var i Fredericia var vi lige overfor et ‘til salg bur’ med burmeserkillinger… Det var SÅ tæt på jeg slæbte en killing med hjem, for hold da kaje de var dejlige!
Og jeg så flere der var henne og kigge et par gange… Så måske det gav pote der :slight_smile:

Og vi så Sid på samme udstilling som Glamour.

Halvandet år efter solgte Ignis sig selv til Michael på Roskilde Dyrskue.

Så til salg bure virker i ret høj grad på os herhjemme kan vi udlede :høhø:

Ja, jeg har også solgt killinger til folk som så dem på udstillinger :slight_smile:

[QUOTE=skoglund;1055852]Da jeg endnu har to helt vidunderlige killinger overvejer jeg kraftigt et til-salg bur på udstillingen i Viby.

Men giver det pote:tihi:

Nogen der har erfaring med at møde købere via udstilling

Tine[/QUOTE]

Hvor gamle er killingerne egentlig?
Går ud fra du er medlem af Racekatten (siden du overvejer til-salg-bur ;)) - så hvis de stadig kan gå som kuld, kan du få dem gratis med.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1055967]Hvor gamle er killingerne egentlig?
Går ud fra du er medlem af Racekatten (siden du overvejer til-salg-bur ;)) - så hvis de stadig kan gå som kuld, kan du få dem gratis med.[/QUOTE]

Selvfølgelig er jeg medlem af Racekatten:p

Og nej,killingerne er vist for gamle til at gå som kuld,de er jo næsten 6 mdr på udstillingen:uha:

Tine