Til Trekkie!

Jeg fandt denne på nettet og var nødt til at smide den herind til Trekkie - Obviously:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er så tossetvild med Alan Rickman :hjerte:

:tihi:

Der kan jeg kun erklære mig enig - når jeg er 80, så må de bøger være læst mindst 1000 gange ;p
er igang med 14 gang … :ups:

:smelter: Awwwww… tak :smiley: :hjerte:

:lol::lol::lol::lol:

Trekkie for faen!! :klapper:

/Mette

Lad os håbe han vil sidde & læse dem højt, for hans stemme er da mindst lige så lækker som hans udseende :savle:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;862911]:smelter: Awwwww… tak :smiley: :hjerte:

[/QUOTE]

My job here is done :cool:

Den lille reference til serien i citatet går da også lige i hjertet :hjerte:. Ved i grunden ikke om det er et reelt citat fra ham - men det ønsker jeg at det er :kryds:

Ja lad ham da endelig læse op… Så sidder jeg gerne (selv med den alder jeg vil have til den tid) på et lammeskindstæppe på gulvet og med hovedet mod hans knæ og lytter… Selv om man nu heller ikke skal kimse af de engelske lydbøger læst op af Stephen Fry :hjerte:

Altså det bedste ville sådan set være Harry Potter læst op af Alan Rickman, ikke?

Jeg har en anden lydbog han rent faktisk HAR indtalt. På kasettebånd… (så jeg har overspillet den til computeren, godt nok kun i mono, men det tror jeg sådan set osse den var oprindelig…)

The Return Of The Native by Thomas Hardy. Ellers ikke lige den slags bøger jeg plejer at læse, men Alan Rickman er jo en af de mennesker der kan læse op fra telefonbogen og gøre dét interessant (og sexet…)

Han er jo også med på den nok mest sexede musikvideo ever…:

//youtu.be/X4-gNN8WRHo

SÅ enig :inlove:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;863081]Altså det bedste ville sådan set være Harry Potter læst op af Alan Rickman, ikke?

Jeg har en anden lydbog han rent faktisk HAR indtalt. På kasettebånd… (så jeg har overspillet den til computeren, godt nok kun i mono, men det tror jeg sådan set osse den var oprindelig…)

The Return Of The Native by Thomas Hardy. Ellers ikke lige den slags bøger jeg plejer at læse, men Alan Rickman er jo en af de mennesker der kan læse op fra telefonbogen og gøre dét interessant (og sexet…)

Han er jo også med på den nok mest sexede musikvideo ever…:

//youtu.be/X4-gNN8WRHo
[/QUOTE]

Jo jo, jeg ville som sagt sidde i første parket hvis jeg kunne komme til det, men jeg synes nu også Stephen Fry gør det forrygende, den mand har altså også en fantastisk stemme og er sublim til at lave de forskellige stemmer. Men jeg er også QI fan og ser der altid hvis jeg kommer forbi - også selv om jeg har set netop den udsendelse x antal gange før. Jeg sad og så 3 afsnit på BBC E i går og vred mig af grin, noget jeg i øvrigt sjældent gør :lol: Min stakkels kæreste troede til sidst jeg var ved at blive kvalt, fordi han ikke er vant til at jeg griner så højt og længe med mindre jeg er overtræt og får grineflip…

Nå, that aside, så er det en dejlig musikvideo du linker, jeg kender godt sangen men har aldrig set videoen til… Tak for den oplevelse!