Til TrekkieGrrrl - Hvis Adelie nogensinde skal have sit eget hus

http://www.stylisheve.com/hello-kitty-house-design-in-shanghai/

:lol:

:klapper: Åh ja!

:uha: :uha:

Det er godt nok… lyserødt…

[QUOTE=Ann R;1044515]:uha: :uha:

Det er godt nok… lyserødt…

:lol:[/QUOTE]

Jaaa… men det ligner da næsten Adelies showbur, når de er afsted :engel2:

Oh my :uha:

:klapper: :klapper: :klapper:

Ja, jeg har set det før :smiley: Det er fantastisk!

Lyserødt og helt Over The Top og derfor fuldkommen fantastisk :smiley:

Og så skal hun selvfølgelig køres til og fra udstillingerne i sådan noget som denne her:

(nej det er ikke samme bil udenpå og indeni, men … :hjerte:)

Du har fuldstændig ret, det er da den helt rigtige bil (også selv om det er to). :smiley:

PS… Er det nu jeg skal sige at jeg så sent som i går sad og overvejede at købe den her til at sætte på bilen… (og at jeg nok ender med at gøre det også…)

Jeg kan kun sige: Go for it :smiley: Men nu kan jeg så også godt lide, når folk tør træde ved siden af det almindelige :wink:

Det eneste grund at jeg ikke købte en natbluse fyldt med elefanter i går, var at den var for lille :ked:

Jeg har jo allerede en del Hello Kitty’er på bilen. der er små reflex-kittyomrids bag på (forpå?) sidespejlene og den her bag i bilen:

Så lidt fra eller til… LOL

Fedt :thumbup: Lidt skørhed skal der være plads i verden, ellers bliver den for kedelig :høhø:

Skrumpen fra det ydre rum vil have verden overplastret med farver og striber og striber og farver & der i, kan jeg kun være enig med ham. Farver til folket!

Jeg har jo forresten osse den her bag på bilen… måske jeg allerede HAR passeret grænsen uden at vide det?

• Updated - - -

Og ja selvfølgelig har jeg en Harry i bilen :wink:

Altså jeg har kun en kat, men bortset fra det, så passer jeg vist okay godt på crazy cat lady, så jeg er ikke sikker på at det er antallet der gør det :tihi:

Man har jo kun det sjov man selv laver :smiley:

Ja & helt ærligt, hvorfor skal man altid selv gøre al arbejdet :wink: :høhø:

Det er så dér det er så skønt med KatteGALE… der føler man sig altid helt normal :klapper:

Min Harry er ikke nået ud i bilen endnu :tihi:

Næh, det er TYPISK DSB… altid forsinket…

:klapper: