Tilbage i tiden

Jesper fik en god idé… Min mor har købt det fineste gamle chatol, hvorpå hun har floootte billeder fra min brors bryllup o.l. Men der var ingen af os, hvilket er meget forståeligt, for der findes sgi ikke rigtig nogle gode billeder af os sammen :høhø: Jesper fik så den gode idé at lave et flot billede til min mor, som ville passe i stilen til chatollet. :lys-ide:

Så der blev flyttet sofa og hvad-ved-jeg, så vi havde et sted at tage billedet og så klædte vi os fint på… Og kattene skulle selvfølgelig også med :ok:

Først tog vi nogle billeder med fjernbetjening, men det duede ikke… Kattene kiggede alle andre steder end i kameraet :tihi: Så vi endte med at måtte tage af mig og Mosier først, og derefter Jesper og Slaggy, og så klippe det sammen. Og det blev resultatet meget bedre af.

Billedet har været igennem Majbritts (Itzy Bitzy) kæreste, Kim, som er genial til at redigere, så det fik det helt perfekte look. :thumbup:

Jeg er bare glad for billedet! :wehu:

Her er hele billedet

Og her som det bliver beskåret til den flotte ramme vi har købt til formålet.

Hvor er det bare ualmindelig sejt!!! :thumbup::thumbup::thumbup:
Det ser bare så godt ud!!

Glæder mig til at høre hvad hun siger til det

:thumbup: Feeeeeedt!!! :thumbup:

Hvor er I fine - herligt billede, der vil passe på ethvert stilfuldt chatol. :slight_smile:

:ok::ok:

Hvor er det bare et helt igennem fantastisk billede…

Tak skal I have :smiley:

Jesper har været nede og få det fremkaldt i dag. Glæder mig rigtig meget til at se det i rammen :slight_smile:

Og jeg synes bare, Mosier sidder så fint :tihi:

Hold da op,hvor er det bare et fedt billede!

SÅ godt lavet :slight_smile:

Kæft det er så sejt :slight_smile:

Hvor er det bare godt :thumbup:
Og det er bare så skægt fundet på :tihi:
Det må din mor blive meget glad for :slight_smile:

Kanon idé! :slight_smile:

Hold K*ft det er sejt!!! :thumbup:

Wow det er da heeelt vildt godt lavet :wink:
Sikke en genial idé :ok:

Jeg er sikker på, at din mor kniber en tåre, når hun modtager det :wink:

Iih, tusind tak skal I have allesammen! :wehu: Jeg er så glad for det, men det er jo bare dejligt, når andre også synes det er fedt. :smiley:

Nu er det kommet i ramme:

Og lige lidt bonusbilleder af Mosier der kom for at være med :tihi:

[QUOTE=Blabl;751910]Iih, tusind tak skal I have allesammen! :wehu: Jeg er så glad for det, men det er jo bare dejligt, når andre også synes det er fedt. :smiley:

Nu er det kommet i ramme:

Og lige lidt bonusbilleder af Mosier der kom for at være med :tihi:

[/QUOTE]
Nøøøj hvor er den flot den ramme :wink:
Hvor har I købt den :?

Dig og Jesper må være inkarnationen af den dynamiske duo med jeres hittepåsomhed og skøre idéer (her tænker jeg fx også på Slaggys borg) :slight_smile:

Det er meget originalt og sjovt tænkt med billedet. Der er jo en lille smule kunst over det :cool2:

Perfekt ramme - det er lige stilen fra min barndom. :slight_smile:

Heeelt enig :ok:

Det er simpelthen sejt lavet, det er en fantastisk gave! :slight_smile:
Og ihh hvor er jeg bare glad for at du fandt sammen med min søde bror :hjertehop:

FEDT FEDT!!!

Hvir er det bare flot!!

Dengang du var lille ude i Det Vilde Vesten? :lol: