Tilbage på skolebænken!

Fik lige en bekræftigelse på min ansøgning i dag.
Til Nov. er det på skolebænken med mig…
Skal videruddanne mig til So.Su Assistent, så det bliver lidt spændende. :smiley:

iiiiiiiiiiihhhhhhhh Tillykke med det Poly -partytime det bliver dejligt for dig. Hvad er det du har lavet før?

Jeg er So.Su hjælper - så nu skal jeg lære at stikke i folk or sår´n -muhaha

Det lyder da skønt christie Stort tillykke med det :smiley: :smiley: :smiley: -partytime -kramer

Enig -thumbs

-thumbs Joohh det skal nok blive godt :smiley:

Jeg er selv assistent, og jeg lærte bare sååå meget. Du bliver rigtig glad for det - det er jeg helt sikker på.

Stort tillykke med valget -engel

Også stort tillykke fra mig -weee

Enig -thumbs[/quote:225bjnpf]

Enig -thumbs

ej hvor er det fedt Chris - stort tillykke med det :slight_smile: -hop

du må gerne øve dig på mig - lidt masochist er man vel altid :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Stort tillykke. Du må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe mig med noget. Jeg er ssa, har dog kun være uddannet i ca 2 år, men jeg kan huske hvordan det var at være elev :?

Enig -thumbs -bananer

Tillykke med det -blomst -blomst -blomst

Åh hvor spændende Christie.

Jeg selv elsker studierne. Jeg synes man udvikler sig afsindigt meget når man studerer og så er jeg en svamp… elsker at suge til mig af ny viden.

Har siden jeg blev færdig for 2 år siden ikke rigtig haft tiden og lysten til at kaste mig over fagbøgerne, men nu skal jeg være praktikvejleder ½ år fra februar, så jeg glæder mig vildt til at kaste mig over faglitteraturen igen.

Held og lykke med det!!!