Tilbydes ml. Randers og Fredericia lørdag

Jeg skal udstille i Fredericia om lørdagen og medbringer hele familien (min far og min bror - vildt overvældende :tihi:) Jeg er så rimelig sikker på at de ikke er så interesserede i at betale for meget af dieselforbruget, så det hænger jeg på.

Så skulle der ske at være nogen der manglede kørelejlighed ned og op igen og vil være med til at dele lidt diesel, så har vi plads til 1 person og 1 til 2 transportkasser (den ene skal så være på skødet).

Så sig endelig til hvis du er udstiller eller måske bare publikummer der er interesseret i en hel lang dag på den store messe.

Vi kører fra Randers SV, men bilen kommer fra Randers NØ så bor man imellem passer det jo genialt, ellers håber vi lidt på at der kan arrangeres noget med en motorvejsafkørsel.

Hm… jeg kunne jo slippe for selv at fare vild på vejen til Fredericia på den måde… såeh… jeg er interesseret - med mindre der dukker nogen op nu som regnede med at køre med mig :wink:

Jamen vi reserverer da bare pladsen til dig og kræene så, det skal nok blive hyggeligt. Hmmm…gad vide om din kæmpekasse egentlig kan være på bagsædet når vi også skal være der med to transporttasker/kasser mere…

Kære Tina.
Jeg vil også gerne med hvis der skulle ske lige at blive en plads til mig og en killing :slight_smile: det ku være hyggeligt. Så skriv endelig hvis nogle hopper fra.
Knus

[QUOTE=Chimel;809576]Kære Tina.
Jeg vil også gerne med hvis der skulle ske lige at blive en plads til mig og en killing :slight_smile: det ku være hyggeligt. Så skriv endelig hvis nogle hopper fra.
Knus[/QUOTE]

Det er noteret - skal nok give lyd hvis det er.

Ja det er jo lige det med min monsterbagage. Og klapstol osv. Så… jeg må nok hellere køre selv med alt det skrammel jeg har med :frowning: Det ku’ ellers være hyggeligt.

Nå men så har jeg vel egentlig plads til 1-2 personer fra Århus og til Fredericia…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;809851]Ja det er jo lige det med min monsterbagage. Og klapstol osv. Så… jeg må nok hellere køre selv med alt det skrammel jeg har med :frowning: Det ku’ ellers være hyggeligt.

Nå men så har jeg vel egentlig plads til 1-2 personer fra Århus og til Fredericia…[/QUOTE]

Altså - bagagerummet kan sagtens rumme bagagen - afprøvede lige i fredags…jeg kan være deri :wink: Og hvis det skulle være har jeg en stoftransportkasse med faste kanter der passer fint til 9,5 kilo Maine Coon ell. 10 kilo huskat og som fint kan være på midterkonsolen i bilen. Men så skal der jo flyttes katte rundt der klokken bæ om morgenen.

Men du får helt lov til selv at bestemme om vi skal prøve eller om du kører selv :wink:

Vi har stadig plads i bilen til 1 person og 1 til 2 transportkasser. Vi kører i en Chevrolet Epica, så det skal være transportkasser/tasker der enten kan stå på tværs på midten af et bagsæde eller man kan have på skødet. Kan måske godt klemme to personer og to transportkasser/tasker ind hvis alle kan være der med kat på skødet.

Nogen der vil spare lidt på brændstofforbruget og dele med mig? Eller måske kunne tænke sig at slippe for at sidde bag rattet og i stedet tage en morfar på bagsædet så sig endelig til.

Og der er tale om lørdag på ruten mellem Randers og Fredericia…og vi vil helst ikke for meget af motorvejen - det er svært nok i forvejen at få min far og bror til at se det fantastiske i at skulle så tidligt op en lørdag :wink: