Tilløbergeder

Ej nu er det nok - vi har lige fået afsat Manfred, som har været hos os siden medio maj, og var en super lækker huskat.

Så her til morgen, står der 2 geder i haven og parrer sig - vi fik dem indfanget, og ringet til politi/falck for at få dem afhentet. Men de vil ikke hjælpe os, idet de påstår det må være vores egne, vi bare ikke gider have mere.

Ingen her kender dem, og æggekonen som ejede Manfred Huskat, vil da gerne have dem gående, men vi skal betale for det.

Er der nogle af jer, som kunne tænke sig 2 geder - de er sort/grå og den anden grå/hvid

Tænker om Hittekat måske kunne tænke at sponsorer dem, eller hvordan gør man lige sådan noget her?

Hilsen Heidi nu med 2 geder

:lol::lol::lol::lol::lol:

Fed aprilsnar…

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Det var en af de bedre
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

:lol::lol::lol:

Billeder - TAK

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

-xxrotflmao-xxrotflmao

:garfield:

Er jeg den eneste der godt kunne have tænkt sig billeder at de der geder mens de kravlede over hegnet :tihi:

Nej bestem ikke, det syn ville jeg også gerne have set :tihi:

Mææææhhhh Maaaaaaa

Fed aprilsnar :lol::lol::lol:

Og enig med Dorte Birkedal, billeder af geder der kravler over hegnet :muhaha:

[QUOTE=Con Meo;572689]Ej nu er det nok - vi har lige fået afsat Manfred, som har været hos os siden medio maj, og var en super lækker huskat.

Så her til morgen, står der 2 geder i haven og parrer sig - vi fik dem indfanget, og ringet til politi/falck for at få dem afhentet. Men de vil ikke hjælpe os, idet de påstår det må være vores egne, vi bare ikke gider have mere.

Ingen her kender dem, og æggekonen som ejede Manfred Huskat, vil da gerne have dem gående, men vi skal betale for det.

Er der nogle af jer, som kunne tænke sig 2 geder - de er sort/grå og den anden grå/hvid

Tænker om Hittekat måske kunne tænke at sponsorer dem, eller hvordan gør man lige sådan noget her?

Hilsen Heidi nu med 2 geder[/QUOTE]
Aprilsnar :?

Ellers se positivt på det. De æder skvalderkål og holder græsset kort. :klap:

Billeder, billeder og atter billeder tak

Jeg har da et par altankasser som godt kunne trænger til lidt nedgræsning

Jeg tror virkelig, at du skal have tjekket din indhegning. Hvis både Manfred Husmis, et par geder, nogle krokodiller og en elefant kan komme ind i haven. :høhø:

Fed aprilsnar i øvrigt. Det var en af de bedre i hvert fald.
:lol::lol::lol:

Det kalder jeg da et heldigt tilfælde… :rock:

Vi har jo en meget stor, park-lignende have, som jeg ikke mere kan overkomme at passe. Sådan et par geder kunne holde græsset nede og så i øvrigt rydde op i pizzabakker, plastikflasker og andet skrald - for sådan nogle geder æder vist nok alt, ikke? :?

Hvis du kan komme med dem på søndag til kaffetid, så kan vi jo over et stykke kage lige se, hvordan sammenføringen med vores to gamle Alfa-katte går. Det er i hvert fald en fordel, at der er to geder, så Milly og Snehvide kan få en hver at bestemme over - det var også sådan vi gjorde med megahørmerne, der ligeledes duftede lidt specielt… :ok:

Jeg er ikke helt klar over, hvilke regler der findes for husdyrtransport over Storebæltsbroen, men hvis der kræves vaccinationer, må vi finde en løsning på det også. Måske en indsamling igen? :smiley:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:tihi: :smiley: :høhø: :lol: :klapper: :garfield:

LOL den var sgu go!

:tihi::tihi::klapper:

Sort humør - og jeg ELSKER det :smiley:

øhhhh hvornår kan jeg hente dem…vil det passe her i weekenden…jeg skal på job i vejle både lørdag og søndag aften og kan være hos dig ved godt midnat…jeg kender jo vejen

EJJJJJ gud hoppede I ikke på den… I helgarderer jer godt nok…det er FANTISK ikke en aprilsnar…sådan da ihvertfald…nå men Gederne, som så viste sig var får kommer til Finn Frode, og Haneben får alle ungerne, som kommer til april næste år, som påskelam ;O)

min mand gider ikke div foraer…men han syntes denne var ret sjov

PS jeg lover billeder af fårene når de hopper over hegnet…

PS finn Frode - vi har også kun 2000 m2 "park lign have, sådan en gammel en. det er sørme flot men hold fast der er arbejde i det

En dobbeltbundet - det var lusket! :høhø:

nå men Gederne, som så viste sig var får kommer til Finn Frode, […]

Hvad har jeg dog nu fået rodet mig ud i…:blegne:
Øh , geder! Jeg ønskede mig jo geder, ikke får! :cool2:

[…] PS finn Frode - vi har også kun 2000 m2 "park lign have, sådan en gammel en. det er sørme flot men hold fast der er arbejde i det

Ja, sådan et landsted kan vores 70 m2 jo ikke helt konkurrere med. Men I skal da stadig være velkomne til eftermiddagskaffen i morgen. :slight_smile: