Tillykke Alice

-tillykke Hjertelig tillykke med fødselsdagen Alice. Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag idag -tillykke
:flag:

[QUOTE=birtheras;219857]-tillykke Hjertelig tillykke med fødselsdagen Alice. Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag idag -tillykke
:flag:[/QUOTE]

Tusind tak Birthe :slight_smile: …Det virker til at det igen bliver en kvalmende varm dag, så jeg lover at være en lille smule MINDRE sød det næste år .-)))))


Håber den bliver god og rar.

[QUOTE=Poly-Cats;219890]
Håber den bliver god og rar.[/QUOTE]

Tusind tak søde Poly :slight_smile:

tillykke :flag:

:kram:

[QUOTE=Battlestar;219902]tillykke :flag:

:kram:[/QUOTE]

Tusind tak Regitze :slight_smile:

:puuuuust::puuuuust::puuuuust:

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen.

:flag:

til lykke!!

Tillykke med fødselsdagen Alice - din gave fik du jo for et par uger siden, så der kan vel næppe falde mere af?

Tillykke med fødselsdagen Alice - din gave fik du jo
for et par uger siden, så der kan næppe falde mere af.

Nå pyt, et par småting har du gjort dig fortjent til
med det herlige vejr, vi har.

:gave::gave::gave::gave:

Hjerteligt tillykke med fødselsdagen.

:flag:[/QUOTE]

Tusind tak Therese :slight_smile:

Tak Elisabeth :slight_smile:

[QUOTE=Eva;219952]Tillykke med fødselsdagen Alice - din gave fik du jo
for et par uger siden, så der kan næppe falde mere af.

Nå pyt, et par småting har du gjort dig fortjent til
med det herlige vejr, vi har.

:gave::gave::gave::gave:[/QUOTE]

Tusind tak Eva :slight_smile:

Efter min og Gaia’s mening er det ALT for varmt …Så vi var begge glade da Carsten for et par uger siden installerede klimaanlæg i stuen, det var det eneste jeg ønskede mig :slight_smile:

Og jo, jeg fik da flere dejlige gaver …Masser af blomster, en overlækker parfume af min kære mentor …Af alle mine 9 misser, fik jeg en ny Stelton thermokande, så jeg er rigtig blevet ‘begavet’ .-))

Men du har ret …Det ALLER - ALLERBEDSTE var de dejlige killinger som Gaia gav .-)

KÆMPE STORT TILLYKKE med igår Alice og undskyld at jeg glemte det:ups:

Håber at du havde en skøn dag med mand og misser og at de alle forkælede dig rigtig meget

[QUOTE=SineGry;220701]KÆMPE STORT TILLYKKE med igår Alice og undskyld at jeg glemte det:ups:

Håber at du havde en skøn dag med mand og misser og at de alle forkælede dig rigtig meget

[/QUOTE]

Jamen tak Søte Sine …Tænk, havde du glemt det, så var det sørme godt du fik en kærlig spark :-)))

Et stort tillykke til Alice med de 21 år og nogle mdr - også siger vi ikke noget om hvor mange mdr:-)

Håber du nyder dagen i det gode vejr.

Opfør dig pænt et år til - jeg elsker sol!

:slight_smile:

[QUOTE=lenschow;220835]Et stort tillykke til Alice med de 21 år og nogle mdr - også siger vi ikke noget om hvor mange mdr:-)

Håber du nyder dagen i det gode vejr.

Opfør dig pænt et år til - jeg elsker sol!

:-)[/QUOTE]

Tusind tak Helle :slight_smile:
Opføre mig pænt et år til …Nej nu er det skisme slut med at opføre mig pænt, jeg udholder ikke denne varme :slight_smile:

Ov ja! et forsinket tillykke med fødselsdagen herfra!

Håber du havde en god dag og de mennesker du gerne ville se kunne komme (det kan være svært at have fødselsdag om sommeren) :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;225243]Ov ja! et forsinket tillykke med fødselsdagen herfra!

Håber du havde en god dag og de mennesker du gerne ville se kunne komme (det kan være svært at have fødselsdag om sommeren) :)[/QUOTE]

Tusind tak Eva .-)
Næhhhh min fødselsdag blev fejret med gemal og misser - hende Gaia er jo lige pt. ikke så vild med gæster …Du ved .-)

Ja, Gaia’s vilje har jo lige sat stopper for lidt planer -tihi Men håber at det var dejligt med en afslappet fødselsdag så :slight_smile: