Tillykke Anne K og Annette O

-tillykke Hjertelig tillykke med fødselsdagen til jer begge to. Jeg håber at i får en rigtig dejlig dag med masser af gaver, lagkager og varm chocolade -tillykke

:flag::flag::flag::flag::flag:
:flag::flag::flag:
:flag:

:tillykke:

:flag::flag:

:flag::flag::flag::flag:
Hilsen Lisbeth

Tillykke med fødselsdagene, jeg håber I begge to får en dejlig dag
:flag::flag::flag::flag: :tillykke:-føzda:balloner:

Tillykke med dagen til jer begge to…:flag::flag:

:happybirthday::happybirthday::balloner::balloner::puuuuust::ballon::puuuuust::tillykke::tillykke::tillykke::balloner::balloner::krammegave::krammegave::ballonbamse:

Tillykke til de 2 skøreste tøser på Kattegale :yah::yah::yah: :flag:

:flag: Et stort tillykke med fødselsdagen :flag:

mange gange tillykke i to… glæder mig til i en dag giver kage…

Hjertelig til lykke I to spradebasser. :wehuu:

Jeg skal love for at I kan sætte gang i kludene.
Da vi mødtes hos M&M’s mor i efteråret;
var jeg utrolig nervøs på grund af mit manglende jyske -

Helt uden grund.
I to dejlige jyde-tøser kan jo snakke, så en forsagt sjællænder bliver mundlam. :tihi:

Jeg håber, at I får en dejlig dejlig dag…:flag: :flag: :flag: :flag:

Jeg er simpelthen så rørt over alle de lykønskninger jeg har fået herinde og på Facebook :wehuu:

Tusind tak skal I have alle sammen :inlove: I er bare så søde :tak:

Stort tillykke til Kattegales sødeste og dejligste tvillinger.

:flag::flag::flag::flag::flag::kor::kor::guitar::pompom::dans::ballon::balloner::puuuuust::tillykke:-partytime-bananer-føzda:ballonbamse::krammegave:

Hjertelig tillykke til jer begge. Håber I har haft en god dag og får en hyggelig aften.

Ej hvordan blev min pompompige til en smiley der rækker tunge???

Hvad så Anette - du nogensinde den tattovering? Eller er det et fødselsdagsønske i år???

:guitar: :kor: :kor: :guitar:

:flag: Tillykke med fødselsdagen :flag:

[quote=Mai;343266]Ej hvordan blev min pompompige til en smiley der rækker tunge???

Hvad så Anette - du nogensinde den tattovering? Eller er det et fødselsdagsønske i år???[/quote]

Den kommer i år :wehu:

Tillykke med fødselsdagen til jer begge to, håber at I har haft en skøn dag :flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Jeg er simpelthen målløs… Tusind tak for alle hilsnerne både her, på sms, pr mail og på facebook. Det er stunder som disse hvor jeg virkelig føler mig elsket og det er ene og alene jeres fortjeneste.

TAK alle sammen :smiley:

Et forsinket tillykke med fødsesldagen til jer, håber I havde en rigtig god dag. :puuuuust::balloner::tillykke:-partytime-føzda:ballon::krammegave:-bananer:ballonbamse::gave:[CENTER][/CENTER]