Tillykke Buster

Vi har erfaret, at dit menneske Louise ikke kan fejre dagen med dig, så derfor ønsker kattene i Høje Taastrup katte dig:

[B]Tillykke med fødselsdagen, dejlige Buster.

Med 8 år er du jo en voksen kat nu. Vi håber du trods alt bliver fejret som din alder berettiger til. [/B] :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tusind tak for hilsenen.
Jeg er sikker på at Buster nyder dagen på sit yndlingshotel. Det gode menneske har sørget for at Buster kan få den sædvanlige dejlige middag nemlig en dejlig portion rejer. Og der er endda til at Buster kan få rester i morgen og fredag morgen.

Fredag eftermiddag henter jeg Buster, og så skal han have en masse knus og kram - savner ham nemlig en del efterhånden…

Stort tillykke til smukke Buster.

[QUOTE=louiseogbuster;867473]Tusind tak for hilsenen.
Jeg er sikker på at Buster nyder dagen på sit yndlingshotel. Det gode menneske har sørget for at Buster kan få den sædvanlige dejlige middag nemlig en dejlig portion rejer. Og der er endda til at Buster kan få rester i morgen og fredag morgen.
Fredag eftermiddag henter jeg Buster, og så skal han have en masse knus og kram - savner ham nemlig en del efterhånden…[/QUOTE]

Dejligt du alligevel kunne være med her - og undskyld, vi “stjal” fødselsdagen, men den kunne jo ikke passere ubemærket.

Off topic p.s. Check også denne tråd om diabetes.

Tillykke med fødselsdagen Buster :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag: