Tillykke Dkkorat 47 år

-tillykke Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag -tillykke

Stort tillykke - håber du får en dejlig dag

-kramer og -tillykke

Hej Camilla
Tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag. -føzda-føzda :balloner::balloner:

Tillykke med dagen

STORT TILLYKKE MED DAGEN! Jeg håber, du får en rigtig god dag med masser af gode gaver og familie/vennehygge.-føzda:balloner:-ballon-HUG

Hjertelig tillykke her fra bådde misserne og mig, vi håber du bliver forkælet godt og grundigt idag.

og får en fin lagkage.
Knus Elin

:julepakke:julepakke:julepakke

Tillykke med fødselsdagen, fra alle os.

:wehu:

Jeg vil lige fortælle, at Camilla pt befinder sig i Paris og at hendes internetadgang er temmelig sporadisk.
Så det er bestemt ikke fordi hun er uhøflig eller ligeglad, at hun (måske) ikke svarer i denne tråd…
Når hun kommer tilbage vil hun blive glad for at se alle hilsnerne :slight_smile:

:puuuuust::gave::balloner:-føzda:balloner::gave::puuuuust:

Kære Camilla, håber, at du nyder Paris!
TILLYKKE!
Når du kommer hjem, skal vi lade propperne springe!
Du er et af de dejligste mennesker, jeg har mødt i katteverdenen, tak for så mange dejlige stunder!
Nogle venskaber, håber man inderligt på, at de kan vare evigt :thumbup:

-føzda-føzda-føzda-føzda

Kære Camilla

Hjertelig til lykke med fødselsdagen -lovelove

Håber du har det rigtigt godt nede i Paris -kramer En smuuuk by

Okay… vi retter lige…
Konen er dælme taget til England, hvor hun hygger sig med at besøge forskellige opdrættere og nusse bunker af Korater! :thumbup:
Mage til forfløjent kvindemenneske! -rulleøjne
Men vist noget af en drømmefødselsdag for en Koratopdrætter :slight_smile:

(Inden nogen begynder at få hjertekvababbelser… Camilla og jeg kender hinanden endda meget godt! Hun ville blive skuffet, hvis ikke jeg taler sådan her om hendes eskapader :smiley: Og ja, hun ved udmærket at jeg er grøn af misundelse!!! )

Et forsinket tillykke med fødselsdagen, håber du har haft en rigtig god dag.
-føzda-føzda-tillykke-tillykke

Tillykke :smiley: