Tillykke Edith med de 40 år

Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag med masser af gaver, boller, lagkage og chocolade

-tillykke

Enig -thumbs

-tillykke -føzda -ballon -balloons -blomst

Hej Edith stort stort tillykke med de 40 år. Håber du har en rigtig hyggelig dag.

-føzda -føzda
-tillykke -tillykke

Tillykke med din runde dag.Håber du er blevet fejret med maner -partytime -føzda -føzda -føzda

KÆMPESTORT TILLYKKE MED DAGEN! Håber, din dag har været rigtig god med masser af gaver og familie-vennehygge. -føzda -tillykke -balloons -kramer

Endnu et stor tillykke her fra mig til dig Edith. Jeg håber, du nød julemaden i går og fødselsdagen sammen med familien i dag -partytime

Hej.

Sikke en overraskelse :slight_smile: Jeg er jo en passiv medlem herinde, men blev opfordret til at kigge herinde, nu kan jeg se hvorfor :slight_smile:
Tusind tak for alle jer, som har bidraget med at tråden er blevet til og så endda lang :slight_smile:

jeg har haft en meget smukt uge, faktisk, og det har virkelig vrimlet med mails, postkort, telefon, på Facebook, endda blomsterbudet også har været forbi, så dette år har været en meget specielt for mig. Det er dejligt at vide, at man har venner, som husker en.

tak for alt.

hilsen Edith

Nåede det lige herinde også.
Mange tillykker på dagen, håber det har været en dejlig dag.

-føzda -føzda -tillykke

Et forsinket tillykke med fødselsdagen.
-føzda-bananer

ej Edith din skønne pige, viste slet ikke du fyldte år-sorry og da slet ikke rundt. Stort tillykke søde, hvor dejligt og høre du havde en rigtig god dag -forelsket

MVH
Gitte

[QUOTE=Sacala;49812]ej Edith din skønne pige, viste slet ikke du fyldte år-sorry og da slet ikke rundt. Stort tillykke søde, hvor dejligt og høre du havde en rigtig god dag -forelsket

MVH
Gitte[/QUOTE]

også fra mig omend en lille smule forsinket :slight_smile: -kramer