Tillykke Elin (Leopolds Mor)

-tillykke Kære Elin, Hjertelig tillykke med dagen. Jeg håber at mand, børn og resten af familien gør dagen uforglemmelig for dig -tillykke

:puuuuust:TILLYKKE :puuuuust:

Håber Mogens og de andre forkæler dig rigtig meget i dag…

Alt lykke til dig.

Skal hilse fra Martin

:balloner:

Stort tillykke med fødselsdagen Elin - håber den bliver både god og festlig.

:krammegave::krammegave::krammegave:

:flag::flag: Stort tillykke med fødselsdagen :flag::flag:
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke, håber du får en rigtig dejlig dag
kram

STORT tillykke til Elin - en katteejer med en kæmpeviden og et kæmpehjerte

Vi ses senere jo:-)

Knus

Stort tillykke med fødselsdagen - håber du bliver fejret på behørig vis.

:tillykke:

Mange tusind tak skal i have.
Jeg har fået en masse dejlige gaver kan i tro. Min Mariehøne, men også Pandora halskæde med et flot vedhæng af Mogens, et vedhæng til Pandora fra både min ældste datter og min mor. En fin natkjole med en tiger på. Lige nu er mine søde naboer lige gået, efter vi har drukket morgenkaffe sammen.
Knus Elin

Tillykke med fødselsdagen, jeg håber du får en skøn dag

:flag::flag::flag::flag: :tillykke:-føzda:balloner:

:flag:

Hjertelig tillykke med fødselsdagen, ønskes du af både de 4 misser, mig og så de 2 vovser :flag::flag::flag:

Tillykke med fødseldagen…:flag::flag:

Mange mange tak allesammen, det har bare været en rigtig dejlig dag.
Knus Elin

Tillykke fra mig også -hop-hop

En lidt sen fødselsdagshilsen, men min undskyldning er jeg har været ude at føjte (vejen) hele dagen.
Kan læse mig til du har haft alletiders dag :ok: og fået en masse gaver :thumbup::thumbup::thumbup:

Tillykke fra Stenbuk til Stenbuk :høhø:

:flag: Tillykke med fødselsdagen - håber, du har haft en dejlig dag :flag:

Ja men mange mange tak, hvor er i søde allesammen.
Jeg kan da lige fortælle jeg også har fået et super lækkert tørklæde og gavekort til et par hjemmesko af Karin og Jeppe, en DVD film og en flaske chokoladelikør af Kate og Karsten (Man har vel ikke fået en vinhandlerelev i familien uden det giver lidt:)) Jeg har fået en rigtig sød bog om Firbenede Skytsengle af Helle. Mit barnebarn Kasper havde bagt to lækre chokoladekager til mig. Kasper er 15 år og bare en knag til det med at bage.
Vil lige at fortælle jeg fik våde øjne mens vi drak Morgenkaffe. Vi fik en morgenbitter og da alle havde skålet sagde mit ældste barnebarn Kristian: Du er den aller bedste bedstemor man kan få. Ja ihvertfald, sagde Kasper.
Er der noget at sige til bedste fik våde øjne. Drengene er 15 og 17 år.
Knus Elin