Tillykke Finn Frode

TILLYKKE med fødselsdagen Finn:weee::weee::blomst::blomst::kattedans:

  Tillykke med fødselsdagen                             


                                                                                 :flag::happybirthday::flag::føzda::flag::happybirthday::flag:   
                             :krammegave::tillykke::tillykke::krammegave:

Tillykke fra os også :slight_smile: Håber du er blevet forkælet :smiley:

Så kan jeg jo lige i samme stund takke for at du altid er så sød til at svare i tråde - og altid i en sober tone :smiley:

    Tillykke med fødselsdagen      


             :flag::happybirthday::flag::føzda::flag::happybirthday::flag:   :krammegave::tillykke::tillykke::krammegave:

Nej øv det var jo i går :frowning: Nåmen… TILLYKKE MED DIN IKKE-FØDSELSDAG, FF!

Mange tak for alle jeres hilsener. :slight_smile:

Vi havde taget fri begge to, så Lene måtte starte dagen med en tur til bageren efter morgenbrød. Jeg kunne derfor blive behørigt fejret af hende og også af kattene, som gav mig en fin plade Ritter Sport. Om aftenen var vi på den lokale italienske og fik lækker mad. Og ellers så nød jeg bare for første gang i lang tid at have en dag, hvor der ikke var noget på programmet - andet end at nyde det forholdsvis gode vejr med kattene i en snefri have. :).

Mange tak for alle jeres hilsener. :slight_smile:

Vi havde taget fri begge to, så Lene måtte starte dagen med en tur til bageren efter morgenbrød. Jeg kunne derfor blive behørigt fejret af hende og også af kattene, som gav mig en fin plade Ritter Sport. Om aftenen var vi på den lokale italienske og fik lækker mad. Og ellers så nød jeg bare for første gang i lang tid at have en dag, hvor der ikke var noget på programmet - andet end at nyde det forholdsvis gode vejr med kattene i en (endnu) snefri have. :).

Et forsinket tillykke med fødselsdagen :flag:

Jeg var ikke så meget på i går :ups:

:gave: :gave: :gave:

[QUOTE=DK Blackangel;770782]Et forsinket tillykke med fødselsdagen :flag:
Jeg var ikke så meget på i går :ups:
:gave: :gave: :gave:[/QUOTE]

Tak Susanne, det er ikke mindre værdsat i dag… :slight_smile:

:flag::flag::ballon::puuuuust::flag::flag:
Stort tillykke med dagen i går .

Stort tillykke med dagen i går .
[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile: